16.5.2011

:-)

_MG_4599
_MG_4576
_MG_4608
_MG_4589
_MG_4644
_MG_4719
_MG_4606
IMG_4666
Vietin viikonlopun koiramaisissa merkeissä Pyhäsalmella. Oli aiivan ihania pentuja ja tietty myös mahtava äiti niillä! Junassa tuli istuttua kahen päivän aikana yhteensä semmoset 12h ja nukuttuja tuntejakaan ei oo kamalasti tullut, muttaaaa ei haittaa. Tykkään maaseudun rauhallisuudesta, hiljasuudesta ja luonnosta, joten kahen päivän loma kaupungista passas kyllä. Suomen kaunis ja koskematon luonto ja Suomen kesät on asioita, joita mä rakastan.


Lopuks viel kiitän Suomen Leijonia maailmanmestaruudesta!♥ Kerranki Suomi on pärjänny jossain ja on päihittäny jopa Ruotsinkin! Hämeenlinnaki sekos viime yönä ja oli ihan huippua nähä se kansan riemu. Toisinaan oon ylpee kansalaisuudestani, vaikken Suomessa oo syntynykään, enkä halua asua täällä koko elämääni. Syy miksen halua asua koko elämääni samassa maassa on se, että oon seikkailijaluonne, enkä tykkää jämähtää paikoilleni. Haluun nähä maailmaa. Se ei kuitenkaan tarkota sitä, ettenkö olis isänmaallinen ihminen.


Pitkästä ankeesta talvesta huolimatta Suomi on turvallinen ja kaunis maa. Vaikka myönnän itekin karsastavan joitain asioita Suomessa, sen kulttuurissa ja suomalaisissakin, oon kuitenkin aina ollu jollain tavalla ylpee Suomesta. Kansainvälisyyttä rakastavana ihmisenä mulle tulee aina ihana olo, kun saan ulkomailla kertoo olevani suomalainen. En osaa kuvailla sitä tunnetta, mut se on jotenkin sellanen......turvallinen ja lämmin tunne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kamera: canon eos 1000D :-)