22.6.2011

hyvät jussit!

James Blunt-No Tears

heeeh
Tänne kaipaan kamalasti. Eli Saimaalle mökkeilemään ja veneilemään. Oon liian perinteisiin juurtunut ja vähiten toivoisin juhannuksen viettoa kaupungissa, mikä taitaa luultavasti käydä taas tänä vuonna toteen, kun ei tosiaan enää mökkiä ole... Nojaa, elämässä joutuu valitettavasti luopumaan joskus melkein kaikesta. Juhannuksen suunnitelmat siis vielä ihan auki, enkä pysty varmasti sanomaan, että missä juhannukseni vietän. Aion silti rauhottua ja valmistaa kotia veljen rippijuhlia varten, joten en postaile ennen sunnuntaita. Haluan muutenkin panostaa jatkossa enemmän näihin postauksiin, koska kuvallisesti nää näyttää mun mielestä tosi surkeilta plää-ä. Nauttikaa juhannuksen rauhasta, hyvästä ruuasta ja seurasta!♥

4 kommenttia:

  1. mitä koulua meet käymään? tai siis lopetitko jo peruskoulun?:)

    ite oon just muuttamassa hämeenlinnaan 6tunnin ajomatkan päästä 3vuodeks yksin ja oon ihan sika jännittyny :'DD

    mitä mieltä oot hämeenlinnasta?

    VastaaPoista
  2. Lopetin jo vuos sitten ja käyn nyt Hämeenlinnan yhteiskoulun lukioo:-)) Mihin kouluun oot menossa? Uskon et jännittää! Ite oon asunu täällä reilu 10 vuotta, niin tottakai nää kotiseudut jo vähän kyllästyttää, mut kiva paikka muuten:> Hyvä sijainti ja ihan mukavia ihmisiä, ja kyllä täällä kavereita saa helposti, kun on niin paljon erilaisia ihmisiä(: Eli kyllä mä oikeestaa Hämeenlinnasta tykkään, vaikken tänne koko loppuelämäks aio jäädä:D

    VastaaPoista
  3. oon menossaa meijerikouluun :DD

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)