8.8.2011

I've never been perfect, but neither have you

Mitä mun päässä liikkukaan, kun sanoin haluuvani kouluun...? Herranjestas oon jossai taloudellisessa ahdingossaki kohta. Mopo pitäs viedä varmaan korjaamolle ja kännykkä on hajonnu. Koulukirjat on maksanu miljoonia, kuten aina ja muitakin viimehetken kouluostoksia on pitäny tehdä. Esimerkkinä uus koululaukku. Uus kameran linssisuojuskin piti ostaa, kun se katos tosiaan. Oon ihan kauhee tunari...
Vasta kännykän hajoomisen jälkeen oon alkanu ymmärtää, et kuinka riippuvainen oon siitä. Olihan sen hajoominen kuitenki odotettavissa, kun sille on se kolmen vuoden ikä kertyny.
4
3
1
2
5
Joka tapaukses mun vikat lomapäivät on ollu ihan jeees. Lauantaina oltii tosiaan porukalla Valkeekoskella, mut lähdettii sieltä jo kahentoista aikoihin poies. Loppuilta tuli vietettyä ihan täällä Hämeenlinnassa ja ite sain unen vasta kuuden aikoihin aamuyöstä. En ottanu kameraa mukaan, eli ei yhtään järkeviä kuvia taaskaan:-D Eilen kävin äitin kaa koululaukkua ettimässä ja Ideaparkista löyty sit tollanen. Onks kellekään muulle tuttuu se, et unirytmi menee just viimesinä lomapäivinä sekasin?
Linkin Park-Leave Out All The Rest


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kamera: canon eos 1000D :-)