17.8.2011

keksiviikko

Olin tänää supernainen ja ehdin ennen koulua viedä mopon korjaamoon, käydä suihkussa, kuivattaa hiukset, syödä aamupalan ja vielä laittautua! Täs lukiolaisen arkee kuvina:
q
q2
Onks muilleki lukiolaisille tälläset kummalliset kasat tuttuja? Kirjoja vähän siellä sun täällä, laukku heitettynä sängylle tai nurkkaan, vaatteita vähän siellä täällä... No, lattia on mun vaatekaappi.
q3
4q
Viel lopuks pari asiaa, joita palvon täl hetkellä: uus puhelin ja toi Piimax C+Biotiini, joka on auttanu mun katkeileviin kynsiin ja vähä huonokuntosiin hiuksiinki, vaikka oon käyttäny vasta kuukauden tota. Suosittelen! Nyt kun on toimiva puhelin, joka ei marmata SIM-kortin puuttumista jne, mitä mun edellinen 3v vanha puhelin teki, nii on mielenrauha. Saan nyt yhteyden taas ulkomaailmaan hehe. Tosiaan toi on Nokia C7 ja oli joku Soneran tarjous, nii sain ton suht halvalla, eipä muuten olis tollaseen ollu rahaa. Tykkään. Jospa toi nyt palvelis mua pari vuotta eteenpäi:-) Nyt alan hengailemaan enkun kirjan kanssa, jos se vähän takois mun päähän niitä sanoja sanakoetta varten..... Tai sit vaihtoehtosesti lisää tätä mun päänsärkyä:-|
(Mun blogi on ihan kuollu, kun en oo millää ehtiny kuvata mitään järkevämpää yyyyyyyyyyyyh tyhmä koulu)
Train- All I Ever Wanted



7 kommenttia:

  1. Mulle ainaki tollaset epämääräset kasat on ihan tuttuja.. ja mun vaatekaappi sijaitsee sohvalla :D

    VastaaPoista
  2. ai et onko tuttuja:---D joka puolella kirjoja, vihkoja, kyniä ja kaikkee epämääräistä... :--_D

    VastaaPoista
  3. oivoi, otan osaa:DDD! tiiän tunteen kyllä:_D

    VastaaPoista
  4. heei säki oot löytäny ties biotiinien ihmemaailmaa! mäki kävin just kans kuukausi takaperin hakemassa tota kaupast:--) tykkään myös. Ja voi kyllä, noi kasat on liianki tuttuja, tai no.. mä en yleensä saa niitä edes kasaks asti:D

    VastaaPoista
  5. kylläkyllä(:! hahaha mulla kirjat aina kasaantuu tohon pöydälle, kun taas vaatteet tekee tuttavuutta lattian kans:-Dd

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)