25.9.2011

Everyone of us has hope

Takana ihana viikonloppu Kotkassa ala-asteaikaisen kaverin Idan luona!♥ Oli ihana nähä pitkästä aikaa (nähtiin viimeks kai 5-6v sitten) ja kun en oo ennen käyny Kotkassa, nii oli kiva nähä mulle uus kaupunki ja se kaupunki yllätti mut positiivisesti:-) Hämeenlinnassakin sais olla kahvilat ja kaupat yhtä pitkään auki kun tuolla! Kaikenkaikkiaan tosi kiva viikonloppu ollu ja vingutin pitkästä aikaa melko rankasti tota Visaakin.... Nojaa, poden nyt materialismionnellisuutta, mut ei se varmaan väärin oo? Kahen viikon päästä Sveitsiin ja jännittää jo nyt lennon vaihtamiset ja kaikki:-s
4
2
5
6
8
11
22
10
9
1
Haluuks joku multa lahjaks tummat silmänaluset ja lukee mun puolesta tota enkkua? Tein muuten yks ilta tooodella hyvää omenapiirakkaa omnom, suosittelen! (neljänneks alin kuva)
Huomenna alkaa koeviikko ja niissä ei todellakaa oo mitkään muut asiat hyviä, kun vähäiset perseenpuudutustunnit koulussa ja lukuruoka heheeeeee.

Coldplay-For You

4 kommenttia:

  1. Mitä Sveitsissä? :o Ootsä käyny ikinä Lahdessa? Sit ainakin tuut,kun mä oon muuttanu mun kartanoon ;)

    VastaaPoista
  2. Se_perinteinen: juu meen sinne viikoks yksin mun kirjekaveril, jonka näin reilu vuos sitten viimeks tääl suomes:) lahdessa on tullu montamonta kertaa käytyy, mut kylhä mä silti voin tul!

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)