29.10.2011

this could have been the best we've ever had

Naiset on Venuksesta ja miehet Marsista. Me ollaan toisilta planeetoilta, joten ehkä siinä on yks syy siihen, miksen aina ymmärrä noita kakslahkeisia... However, pärjään tosi hyvin yksinkin, koska mulla on ehkä maailman ihanimpia ystäviä:-) (tietämättömille, oon elänyt n. kuukauden sinkkuelämää, eli en seurustele enää). Mun itsevarmuus ja itsetunto on kasvanut tän vuoden aikana ihan älyttömästi ja lisäks oon alkanut jo hahmottamaan, mitä elämältäni oikeesti haluun. Positiivisuus on mun salainen ase päästä surkeista asioista yli.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tänään oon vietelly koti-iltaa, koska olin Annikalla yötä ja en enää tänää jaksanu lähtee mihkää. On ihan ok mennä kaverille ja kokata siellä sit kaverille aamupalaa! Ystävät on sitä varten, et ne tulee ja syö jääkaapit tyhjiks:-)))) Heehe. Rentouttavat viikonlopunjatkot kaikille!
Joo oon kai koukussa Skillettiin
Skillet-The Older I Get


8 kommenttia:

  1. Mä todellakaan tienny ettet oo enään Peten kaa,murrr :O Ihania kuvia,sulle sopii aika hvyin vaaleetkin hiukset.

    VastaaPoista
  2. Se_perinteinen: eipä moni muukaan saanu tietää ennen ku katto fb:-) ja kiitti onha noi blondit mulla aika pitkään ollu

    VastaaPoista
  3. mä niin ymmärrän ton, miehiä on liian hankala ymmärtää... ää oot upee, iha sairaan nätti ♥

    VastaaPoista
  4. pihlaaaaa: voi kyllää.... kiitos♥ oot kyllä ihan ite!

    VastaaPoista
  5. hei aivan mahtavia kuvia! oot niin supernätti=) ja hei skillet (y)

    VastaaPoista
  6. hennu: tack:)! oottt iteeeeeeeeeeeeee!

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)