7.11.2011

Don't waste your time on me your already the voice inside my head

En tykkää hautausmaista, mut pyhäin päivinä ne on niiiiin kauniita! Kynttiläaddikti ku oon, niin tällä kertaa jokaisesta kuvasta on bongattavissa vähintään yks kynttilä:-DD
5
3
6
4
2
Vietin oikein rentouttavan ja kivan viikonlopun tuolla Itä-Suomessa päi. Viikonloput sais mun puolesta kestää kauemminkin, koska tällä hetkellä mulla ei oo minkäänlaista motivaatiota tota kouluu kohtaan. Pienissä lukioissa on se huono puoli, ettei oo oikei valinnanvaraa noiden kurssien suhteen (lue: mulla on melkein aina tyylii kaikki reaaliaineet samassa jaksossa naminami). Ihmisen täytyy myös olla aiiika päästä vialla, jos lähtee opiskelemaan biologiaa t. bilsan kakkos kurssia käyvä, joka ei oo oikein yhteisymmärryksessä kaikkien niiden fosfaatti, fotosynteesi, lipidilöpödi-juttujen kanssa.
Vaikken oo talvi-ihminen, nii lumi olis jo ihan tervetullutta tänne synkkyyden keskelle. Ja joulu! Okei, ei vielä, mulla on pitkä lista talvi ja joulujuttui ostamatta.......
Kivaa kouluviikkoo kaikille ja koittakaa viel jaksaa ahertaa sen koulun paris! (haahaa oon paraski puhuu)
Blink 182-I Miss You (Boyce Avenue)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kamera: canon eos 1000D :-)