2.12.2011

Please, don't keep your love hidden away

Ooon niiin ylpee itestäni, etten jättäny niit vanhoi väliin - se tanssiminen on tosi kivaa, eikä niin vaikeeta ku luulin! Oon myös ylpee mun mantsan ysistä. Jaksoin vääntää joulukortitki tän kotiperjantain aikana ja koulumotivaatiota on tällä hetkellä vaikka muille jakaa. Huomenna olis tarkotus metsästää vanhojen mekkoa ja illemmalla olis joululahjavalvojaiset, jeeeeeee.
11
3
13
12
1
Opin eilen jotain niin tärkeää ja uutta: tomaatti on hedelmä. Oon elänyt koko lyhyen elämäni harhaluulossa ja luullu, et se olis vihannes:-( Muttajoo kivempaa postausta luultavastiki joululahjavalvojaisten jälkeen!

3 kommenttia:

  1. tä su blogis on kyl nii kiva !:)ihanii kuvii ja kaikkee ! haluuks käydä tsekkaas mun blogi ja liittyy lukijaks jos tykkäsit ?=) http://keepitsimply.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Mun piti kans tulla joululahjavalvojaisiin,mutt otankin seiskonpojan yökylään jotta se sisko pääsee jouluostaoksille. OIjoi,kun hyvän näkönen toi hedelmäannos-ihan vesi herahti kielelle...

    VastaaPoista
  3. Henna: tänkstänks, käyn kattoo :)
    Se_perinteinen: hehe :D syön aika usei tommosiii

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)