14.1.2012

Don't cry because it's over, smile because it happened

Mistä tietää, et kaikki on hyvin? Mun mielestä sillon, kun oikea elämä on parempi kuin unet. Hymy on pyllyssä päivät pitkät ilman mitään järkevää syytä ja kaikki tuntuu epätodelliselta. Jopa tää viikon tylsin lahnaus päivä, sunnuntai, tuntuu ihan kivalta päivältä.
Usein sitä tapaa sattumalta ihmisen, eikä ensitapaamisella vielä tiedä siitä ihmisestä tulevan joskus osa jokapäiväistä elämää. Ajattelee vaan, että tää small talk jää nyt meidän ensimmäiseks ja viimeseks, vaikka tosiasiassa ne lausahdukset olis aika ratkaiseva tekijä. Uskon, et ihan kaiken (myös vastoinkäymisten) on tarkoitus tapahtua ja jokaisella pienelläkin asialla on jokin tarkotus. Elämä on täynnä sattumia, jotka johdattaa meitä eteenpäin. Ehkä meillä ei oo sitä paljon puhuttua kohtaloa, vaan me eletään noiden pienien sattumien ja kiperien päätösten varassa. Tällä hetkellä oon tyytyväinen mun elämään ja radikaaleihin päätöksiin, joita oon tehny. Ilman niitä en olis nyt tässä ja ilman niitä olisin erilaisempi Jaana.
lol
Lol alkaa jo naurattaa tää mun lässytys ja syvällisyys.... Mun päivä lähti käyntiin tällä biisillä! Nyt pitää lähtee kauppaan ostaa hiusväri. Jeeee pääsen eroon tästä karseesta juurikasvusta, kiitos Jossun.
Fort Minor-Remember The Name

“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”
Marilyn Monroe

3 kommenttia:

kamera: canon eos 1000D :-)