28.2.2012

la musica


Joskus yöllä ei vaan saa unta. Inspiraatio, päänsisäl kehitellyt kuvitteelliset draamat, pieni stressi, huolet, ei vaan nukuta. Syitä voi olla monii... Tällä hetkel voin syyttää kyllä vaan unirytmiä ja malttamattomuutta. Ei vaa huvita painaa päätä tyynyyn ja koittaa nukahtaa. Haaveiluvaihde päällä just sillo ku pitäis nukkuu, aina käy näin.
Mun loma on ollu supertylsä muutamia juttui lukuunottamatta. Mut oon mä jotain aikaanki saanut: vaihtanu tän huoneen järjestyksen, päivittäny puhelimen ohjelmiston ja täytelly kesätyöhakemuksia! Toivottavasti kesätöiden suhteen tärppäis. Koulun lukutehtävien kanssa sen sijaan oon ollu eeehk vähäse vaa laiska krhhm.... Tos noi kirjat lököttelee pöydällä ja huutaa mun nimee
lol3
lol5
joo10
lol1
lol4
joo9
lol2
lol1
joo4

4 kommenttia:

  1. ups tuli tuplaposti älä hyväksy mun kommentteja :D pakko vaan naureskella tolle muumimukille jossa on elisa :D

    VastaaPoista
  2. hahahah::DDd juho-jonin lempparimuki!

    VastaaPoista
  3. Hittolainen sun kaa! Just mä opin tekeen kuvakollaaseja ja riemuitsen,niin sä oot keksiny jo jotain uuttaa ja mua kismittää kun en osaa tehä vastaavaa! :D Miten muuten saat noi biisit nykyään upotettua,mulla lakkas upotukset toimimasta kun päivitin Bloggerin...
    Sä vaan kaunistut päivä päivältä,ei uskois ett noissa kuvissa on se sama ehkä epävarma likka keneen mä tutustuin monta vuotta sit :)

    VastaaPoista
  4. samal tapaa ku ennenki eli niil upotuskoodeil, en osaa selittää... ai no kiitti :D

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)