20.2.2012

"Muistakaa, ettei ilta voi olla ikimuistoinen, jos ei muista mitään"

blogiin9
blogiin3
blogiin5
blogiin6
blogiin7
blogiin11
blogiin12
blogiin4
Hykin lukion vikat vanhat tanssittu. Tunteet vaihteli laidasta laitaan lähinnä väsymyksen ja rakkoisten jalkojen takia, mut ikimuistoista oli silti! Oon ilonen siitä, et tanssin vanhat, koska mua olis kaduttanu niiden väliin jättäminen. Noi päivät oli myös kivoja ykkösten ja yläastelaisten kyykytyspäiviä mm. ruokailun suhteen ;) Vieläkin huikeempaa tanssimisesta teki sen, et tanssittiin tosiaa Hykin lukion viimeinen vanhojentanssi.... Tän takia vähän haikee olo ja tunteet pinnassa, koska mä en oo valmis jättämään Hykkiä :( Oon enemmän ku onnellinen mun lukiovalinnan suhteen, koska nää on ollu mun parhaimpia opiskeluvuosia ja tulee kyllä ikävä tota koulua ja etenkin porukkaa! En jotenkin kestä ajatusta lyskalaisena olemisesta (anteeksi lyskalaiset), vaan haluun olla ikuinen hykkiläinen ja tanssii vanhat vielä joskus uudestaaaaaaan oli jalat sitten kuinka kuoliossa tahansa.

7 kommenttia:

  1. vähän oot nättinä ollu:--) mäkin tahdon tanssimaan...::D

    VastaaPoista
  2. PIHLA: oii kiitoss:) oliha se kivaa, haluisin joskus uudestaan tanssimaan! olispa se mahollista...

    VastaaPoista
  3. Voi kamala,ootko säkin jo noin vanha ett wanhoja tanssit! :o Miten multa on ylipäänsä menny ohi ett aherrat lukiossa... xD

    VastaaPoista
  4. Se_perinteinen: vanha ja vanha, miten nyt ottaa :D hahah

    VastaaPoista
  5. Kyllä sä vanha oot jos vanhoja kerta tanssit ;) Tässä paraskin puhuja,kröhöm...

    VastaaPoista
  6. kiitos kiva jaana kun oot niin ihania kuvia laittanu! :S t.marski ;)

    VastaaPoista
  7. Ano: hahahhaaaaa eiks ookki eehania! :D:D:

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)