24.4.2012

tän hetken ilonaiheita

1) Todistin just maailmalle, että myös tällänen maailman epämatemaattisin ihminen voi saada hyvän numeron kokeesta ahertamalla! Iloitsin mun panostuksesta nii kauan, kunnes jotkut tuli kertoon saaneensa kympin tekemättä tuskin läksyjäkään.................hmmmh miks maailma on niin epäreilu
3
2) Aurinko! Kohta ulkona pärjää ilman takkiaki, jeeeeee! Ja koht on vappuki ja toukokuu
2
3) Mä en tykkää hehkuttaa, koska mun mielestä poikaystävän hehkuttaminen on awkwardia, mut nyt on  kyllä pakko.... Mulla on maailman ihanin poikaystävä! Nousin eilen väärällä jalalla, mut piristyin heti kotiin tullessa ku toine oli tiputtanu mulle reissuun lähtiessä paketoidun yllärin postilaatikkoon:'-)) Eli Nälkäpelin, jota oon jo jonkun aikaa halunnu päästä lukee. Oon lukenu ton jo kohta, koska en vaan pysty lopettaa lukemista kesken (en tietenkää myöhästyny tänää koulusta, koska luin yömyöhään asti, ups)
4
4) Oli ihana viikonloppu, vaikka esim lauantai oli aluks pelkkää häsläystä ja paikasta toiseen säntäilyä! Sunnuntaina jo vähä väsytti ja ei yhtää kerenny lepäilemään, mut se oli kaiken arvosta.
1
5) Nää biisit

Tylsä elämä

2 kommenttia:

  1. Miten mulla on menny ihan ohi ett sä seurustelet?.. Kauan te ootte ollu yhessä?

    VastaaPoista
  2. Se_perinteinen: Et oo ainoo, mut kyl se sieltä Facebookista löytyy myööös. Reilu 4kk :)

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)