9.5.2012

turhuutta

Mä oon herkkä ihminen. Monet elokuvat saa mun kyynelkanavat avautumaan. Pelkään ihan hulluna pimeetä, enkä siks pysty katsomaan kauhuleffoja. Oon herkkä kylmälle ilmalle, joten mun sormet on lähes aina jäässä. En saa kovin helposti unta - varsinkaan selälläni. Kireet kengännauhat saa mut ahistumaan niin paljon, etten voi keskittyy mihinkää ennen niiden löysäämistä. Jään miettimään asioita liian yksityiskohtaisesti. Saatan itkee välillä ilman erityistä syytäkin, enkä ymmärrä mun toisinaan tosi vilkasta ajatuksenjuoksua. Mulla on aina joku paikka kipeenä tai jumissa. Ajattelen toisinaan liikaa, et mitä muut ajattelis jos tekisin niin tai näin.
1b
Monet häpee omaa herkkyytään, mut mulle se on voimavara, joka saa näkemään maailman monesta eri näkökulmasta. Herkkä ihminen on monesti aistikas ja hyvä lukemaan ja kuuntelemaan ihmisiä. Herkkä ihminen ymmärtää, ettei mikää oo tällä planeetalla mustavalkoista. Herkkä ihminen uskaltaa tuntea ja olla tunteellinen, eikä kätke tuntemuksiaan sisälleen. Mä oon herkkä ja se on just sitä Jaanaa, kuka mä oon. Toisinaan herkkyys ärsyttää mua. Aina ei vain kykene nauramaan huonoina päivinä ja joskus stressaa niin paljon, ettei uni tule millään. Joskus jää analysoimaan liikaa toisen sanomisia. Tällänen mä kuitenki olen.2b
Mua pystyy oikeastaan lukemaan niin ku avointa kirjaa. Kaikki vähänkin mua tuntevat huomaa kyllä, jos mulla ei ole hyvä päivä tai jos oon onneni kukkuloilla. Oon aina vältellyt tunteiden peittelyä, koska se tukehduttais sen aidon Jaanan. Vaikka osaankin olla ärsyttävä, ilonpilaaja ja kaikkea muuta negatiivistä niin ainakin oon aito. Olkaa rohkeesti oma ittenne, koska tää planeetta on jo ihan liian täynnä teeskentelijöitä!
3b
► He Is We - All About Us ft. Owl City

2 kommenttia:

  1. Ihana teksti, pitkästä aikaa jotain muutakin kun "kitinää" siitä ettei oo mitään kerrottavaa/listausta jutuista mitä oot tehny. Lisää tämmösiä :)

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)