31.8.2012

Trust I seek and I find in you

Karsee lagiperjantai koneella... Silmät ei oo koko päivänä meinannu pysyy auki, varsinkaa saksan prelissä, hrr. Tänää on ollu vaa semmoi väsymys et tekis mieli nukkuu koko viikonloppu putkeen ja muutenki sänky taitaa kutsuu mua heti tän kirjottamisen jälkee ku on sen verra pöhnänen olo. Rakastan viikonloppuja ku pääsee oikeesti kunnolla rentoutuu ilman mitää puuduttavia oppitunteja, aamuherätyksiä tai töissä paahtamista. Viikonlopuille pitäis kyllä keksii semmonen aikaa hidastava nappi, ettei se ihanankamala maanantai tulis nii nopee....  Jotenki tota omaa sänkyy ja vapaa-aikaa arvostaa niiii paljo tän arjen keskellä!
Image and video hosting by TinyPic
1) Kalenteri täynnä tekemistä sun muuta, ai kuinni oon kalenteriaddikti ja kontrollifriikki 2) Oon ehkä vähä lapsellinen ku tykkään vielki pehmoleluista, mut yks aika harvoista kivoista muistoista inttileskeydessä on juuriki tää valapäivästä ostettu nalle! Suppe nimeltään ;-) 3) ...... 4) Tosi oleellinen kuva mun preli-limusta! Tuolt keskeltä se  limu saksan prelii varten pilkottaa teipattuna (tekstejä ei saa näkyä) ku enhä mä mitää etikettiä raaskinu repiä ku hei ääk menis 20 senttiä hukkaan!! Nolo mikä nolo
Image and video hosting by TinyPic
1) Huomenna juurikasvu taas piiloon! Mun luottoväri! 2) Ja täs uus meikinpohjustusvoide mikä mun on pitäny ostaa jo pitkään mut aina oon kiikuttanu sen takas hyllyyn koska oon nii pihi... Onneks nyt raaskin ostaa, koska tykkään tosta! 3) Piti ostaa tommoset pyyheklipsutki iha vaa siks ku on kaks täysin samanlaista pyyhettä 4) Ostin myös valokuvakehyksiä joihin tungin Ifolorin tilauksesta tulleita kuvia :-) En oo kyllä löytäny vielä parempaa paikkaa noille kehyksille. Toi makkari on vähä tyhmä paikka ku käyn siellä ainoostaa nukkumas

2 kommenttia:

kamera: canon eos 1000D :-)