27.8.2012

When you finally find what's beautiful, it's so wonderful

Synttärit takana päin ja arki on taas jälleen koittanu... Huoh :-D... Moni naureskeliki koulussa ku olin nii hirmupirtee aamulla. Perus maanantai, astetta vaikeempi vaa ku koko viikonloppu meni vähä juhlallisimmis merkeis haha... Oli ihan pakko tänää ottaa ittee niskast kii ja pakottaa ittensä ajattelee positiivisemmin kaikesta, koska meinasin vajota negatiivisuuteen. No joo, synttärit meni kivasti ja kaikilla tais olla ainakin täällä hauskaa! Mulla oli ainakin, vaikka kaikki ei aina suunnitelmien mukaan meekään! Pikku epäkohdat kuiteki kuuluu elämään! Kiitos kaikille viel ketkä jakso paikalle raahautuu :-) Nyt tuntuu jo ihan kivalta olla täysikänen. Ihan normaalia arkeehan tää kyllä on, mut elämä helpottu huomattavasti esim verkkopankkitunnuksien myötä
Image and video hosting by TinyPic 
Image and video hosting by TinyPic
ÄÄä yks kivoimmista lahjoista Idalta, Marionilta ja Annikalta! "Kaunistautumis pakkaus" vai mikä se olikaan :-DDD! Ja myös ES sun muita tarpeellisia ylläreitä.... Kiitos viel!  Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Tämmöne löytö! Oikeesti huoh miksei mun hiukset kasva ikinä ja on niiiii ohuet oon katkera!!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ja nyt vietän rauhallista syysiltaa kera rakkaan ystäväni tietokoneen... Eiks syksyllä kuuluki juoda teetä, kaakaoo ja poltella kynttilöitä?! Mä niiin tykkään syksystä ja pimeistä illoista! Hirmu moni potee syysmasennusta, mut mulla ei yleensä oo siitä tietookaan, koska syksy on kiva. Sitä seuraava talvi ei kyllä oo. Mulla on myös kanikuume. Ja mua ei huvittais opiskella ja haluun vaan nukkumaan. Äh. Ja mun kaurakeksit palo just.

2 kommenttia:

  1. aaaaaaaaaaah ihana toi tukkakuva <3 viittitkö lähettää noita kuvia johonki :)? haluisin meinaan itekkii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jepp!! joo mä lähetin jo teille ne sähköpostilla :)! (ellet jo huomannu..)

      Poista

kamera: canon eos 1000D :-)