12.9.2012

I'm happy to know you

YO-kuuntelut purkissa! Tänää masentuneena kattelin ruotsin ja saksan pisterajoja ja nyt en kyllä yhtää olis valmis meneen kirjallisiin... Onneks sentää motivaatio on vähän palautunu, tosin päivässä on vieläkin liian vähän tunteja. Kukaan ei varmasti jaksa ees lukea mun blogia, koska puhun vaa ylppäreist, ruuasta ja töistä :-D... Eipä mulla tällä hetkellä muuta elämää ookaan, joteeen. Olis jo lokakuun toka päivä, niin vois sanoo syksyn yo-koitoksille moikat ja ottaa _vähäsen_ lunkimmin. ÄÄÄÄÄ. Ja miks pitää sataa aina sillon kun oon menossa johonki. Tyypillistä et aina kun astun pihalle nii alkaa sataa. Oonko tehny jotai tosi syntistä ku sääjumala näyttää vihaavan mua nii paljo?? Just ku sai viime viikon möksötyksen ja kouluun turhautumisen pois nii sataa ja pakostakin tulee ankee olo! Voi ei, mun sotilaani näkee näist kuvista huomenna lomille päästyä kui paljo oon herkkuja tehny sen kiinni olemisen aikana..... Ups saan varmaa nuhtelut tästä! Kerran herkkupeppu, aina herkkupeppu. Ei vais, ei kai omenakiisseli niin epäterveellistä oo? Onhan siinä omenia!j k l r o q

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kamera: canon eos 1000D :-)