24.4.2013

Lemppariasioita

Jos listaisin kaikki mun suosikkijutskat näyttelijöistä vaatekauppoihin, nii kukaan ei tätä kyllä jaksais selata. Siks päätin vaa ekana mieleenputkahtavia asioita kuvailla täällä kotosalla ja sitten muutaman muun kaivaa kansioiden syövereistä! En oo ennen tehny tällästä, ni oli kiva väsätä, vaikka aika kulunu postausha tää blogimaailmassa on :-)

Joululahjaks saatu koru ja tästä on tullu mun suosikki. Ennenkaikkee sillä on tunnearvoo, ja pitkään halusinki jotain sydänriipusta hhihii
lempi
Potterit on mun ikuisia lemppareita, koska ne on ainoot kirjat, jotka oon jaksanu lukee moneen kertaan läpi! 
lempi2
Kenen muun paras hetki päiväs on nukkumaanmeno?! Oma sänky on se paras paikka! Ja kännykkä se tärkein esine, jota ilman olo olis aika alaston... 
lempi3
Nää teet on njom ja tällä hetkellä suosikkeja! t. teeholisti
lempi4
Tää on joululahjaks saatu myös ja tykkään tosi paljo :-) 
lempi5
Mun heikkous on tuubihuivit..... En todellakaa tarvis kymmentä eri tuubihuivii, mut sorrun silti aina ostaa uuden. Tää uusin on ostettu Berliinistä ja ollu ehk eniten käytössä 
lempi6
En oo sillai hajuvesi-ihmisiä, koska unohan aina laittaa niitä..:-D Mut kaikkien testailujen jälkeen tää on noussu mun kestosuosikiks ja koitan käyttääki säästeliäästi!
lempi7
Turkoosi on parhautta ja kynttiläkipposet! Mua saa olla aina raahaamas sisustuskaupoista pois, koska kuulemma katon "vaan" kaikkii kynttilöihin liittyvää... Muttaku kynttilät = ♥
lempi8
Vaikka tykkäänki monista sarjoista esim. tällä hetkellä seuraan Mentalistia ja Walking deadia ehkä eniten, niin kyllä Greyn anatomia voittaa kaikki mennen tullen! Uusimmista jaksoista en niin paljon tykkää, mutta noi kaikki boksit, mitkä omistan on ollu ostamisen arvosia. Joskus tuijottelin päivät pitkät yömyöhään asti Greytä ja mua sai olla passittamas nukkumaan, jos mut bustattii kattomasta noit keskellä yötä :'-DD
lempi9
En oo varmaa ainoo suomalainen, joka tyksii muumimukeista ja -laseista ;-) Haluun niitä enemmän!!!
lempi10
Koska omistan luonnostaa tummat zombi-silmänaluset, nukuin tai en, nii päätin joskus ihan huvikseen koklaa paljonpuhuttua valokynää. Itellä kyseinen härpäke on kyllä virkistäny ilmettä ihan kivasti noitten silmänalusten suhteen! Jäin jopa vähä koukkuun siihen ja pelkään et se loppuu kohtaa....
lempi11
Oon smoothie/pirtelö/hedelmä-hörhö... Ylppärieväänäki mult löyty ylläripylläri itetehtyy smoothiee. Eri variaatoita on tullu kokeiltua tän kevään aikana, mut kyllä toi kiivismoothie on ollu paras tähän asti. Kaikenlisäks noi vie kivasti makeenhimon mennessään terveellisemmällä tavalla
lempi12
Koira on ollu mun ikuinen suosikkieläin, vaikka kaikista muistaki karvasista tykkään!! Joskus elämäni aikana haluun kyllä karvakamun saman katon alle asusteleen. Tää kyseinen koira, Kuura, oli mun ensimmäisiä ja rakkaimpia "lemmikkikavereita", ja muistelen yhä sen uskollisuutta lämmöllä. Vaikka meillä omakin koira oli, niin kyllä mä tätä koiraa pidän yhä mun ensirakkautena koiriin :-) 
lempi13
Nisse on tommonen söpö pinkki possupehmo, ja siitä on tullu mun rakas unikamu sillo ku elävän unikaverin ikävä yllättää! Nissen lisäks mun toinen rakkain pehmo on mulla vauvast asti ollu ensipupu :'-D Siit ei kyllä kauheen edustavii kuvia ole, joten saatte tyytyy Nissen söpöyteen!
lempi14

1 kommentti:

kamera: canon eos 1000D :-)