25.11.2013

Show me the way, lord, 'cause I, I'm about to explode

Mun on pakko hehkuttaa nyt! Ensinnäkin sain perjantaina kivaa postia - pääsin opiskelemaan! Näin unta, että sain hyväksymiskirjeen, jonka jälkeen heräsin ja rynnättyäni postiluukulle siellä ootteli iso A3 kokonen kirjekuori Laureasta :-DD Enneuni?? Jo siitä koosta pysty päätteleen, että onko mut hyväksytty opiskeleen vai ei. Pääsin siis opiskeleen hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohdon koulutusohjelmaan eli restonomiks. Toi opiskelupaikka ei ollu mulle se number one, mitä mä keväällä halusin, mutta meen sinne joka tapauksessa katteleen tammikuussa oisko se mun juttu. Ei sitä kokeilematta tiedä! Joka tapauksessa oon tosi ilonen ja jollai tapaa helpottunu siitä, et mulla on nyt ees opiskelupaikka.
Toinen juttu, mitä haluisin hehkuttaa, ni on uusin Nälkäpeli leffa!! Mä oikeesti harvoin hehkutan mitään leffoja, mut toi oli niiiiin hyvä :'-D Kävin eilen kattomassa sen Tennispalatsissa pitkän oottamisen jälkeen, ja oli kyllä niin jännä ja ihana elokuva, että tekis mieli mennä uuestaan kattomaa se... Tuli ihan nolo fanityttö-olo :-DDDDDD Mut hei kerranki Potterien jälkeen mulla on leffoja, joita voin ootella ku joulua!
lollo
Paras ostos pitkään aikaan eli toi hirrrrmuisen lämmin huivi, joka pelastaa mut talven pakkasilta♥
lala

Coldplay on vaan niin käsittämättömän hyvä.

2 kommenttia:

kamera: canon eos 1000D :-)