6.9.2011

liian vähän aikaa, liian paljon tekemistä

Pyhitin tän päivän opiskelulle ja ihan hyvinhän se meni:-) Vielä olis vaikka mitä tehtävää, mut aika ei valitettavasti riitäkään, kun vaan iltapalaan ja suihkuun.
pla2
pla4
pla3
pla
Mulla on ollu koko päivän ihmeellisen hyvä mieliala. Kaikki on tuntunut niin ihanalta, jopa koulu! Oon alkanut inhoamaan paskan puhumista ja ennakkoluuloisuutta. Kaikilla on jonkinsortin ennakkoluuloja jotakin ihmistä kohtaan, mut ennakkoluulot voi kumoutua tutustumalla ihmiseen paremmin. Koska mulle on käynyt viimeaikoina näin - oon ottanut sellasen ajatusmallin, että tutustu ennen kuin leimaat. Ennen kun alkaa puhumaan selän takana tai leimaamaan jotain ihmistä jonkunlaiseksi, kannattaa miettiä, että tunteeko oikeastaan koko ihmistä. Kun miettii omalle kohdalle, ei olis kiva juttu kuulla puskaradion kautta kaikenlaista shaibaa itestä sellasilta ihmisiltä, jotka tuskin on jutellut sanaakaan mun kanssa. Does anyone agree?

2 kommenttia:

  1. ohyes, toi on niin totta! Oon todennu et parempi yrittää suhtautua ihmisiin ennakkoluulottomasti ennen ku on tutustunu, ja ite pyrinki lähtee siitä lähtökohdasta et kaikki ihmiset on jollain tavalla mukavia. Se kuva sit joko vahvistuu tai kaatuu.

    VastaaPoista
  2. hennu: no jep! mun mielestä muutenki pitäis aatella, et kaikissa meissä on edes jotain hyvää:)

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)