15.9.2011

Warum geht’s mir nicht mehr gut, wenn ich in deinen Armen liege

Tälläsiä ihme bokeh kuvia eiliseltä, koska tänää en enää ulos astu! Tulin pari tuntii sit koulusta ja olin ku uitettu koira.
3
2
4
7
6
5
Mulla on ahdistus nimeltä vanhojen tanssit. Mulla ei oo mekkoa, paria, enkä itseasiassa oo varma ees koko tanssimisesta. Ei mun rohkeuskaan riitä pariks pyytämiseen. "Moi vaan, ei olla ikinä juteltu, mut haluuks tanssii mun kaa vanhat?!" ...........Hell no. Hienot mekot maksaa niin paljon, etten ees oikeastaan haluu tietää. Harkitsen vakavasti opolle marssimista ja koko kurssin poistamista. En henkilökohtasesti pidä vanhoja tärkeinä, mut lähipiiri on eri mieltä. Vanhathan on lukion kohokohta, tottakai Jaana sun pitää tanssia! Eeew entä jos tää Jaana haluaa skipata koko jutun?

8 kommenttia:

  1. voou pikkasen hienoja kuvia o-:

    VastaaPoista
  2. mul on sama ongelma vanhojen kaa, ei pukua, ei paria... toisaalta kyl haluun ihan sikana tanssii vanhat, musta tuntuu et mua sit kaduttaa myöhemmin jos en tanssi :D mut tällä hetkellä stressaa hirveesti ku tuntuu et kaikilla muilla on jo kaikki kampaus- ja meikkausaikoihin asti suunniteltu D:
    ps tykkään tosi paljon sun blogista ja varsinkin kuvista :)

    VastaaPoista
  3. ensku: dankedanke:) no niii, facebookki täyttyy niistä "vanhojen mekko löydetty!"-tilapäivityksistä ja kaikki puhuu niistä tansseista koulussaki:( suurimmalla osalla mun tutuillaki on jo pari ja kaikki plääääää stressaa. nii mustaki tuntuu, et saatan katuu myöhemmin, jos en tanssi:-DDD nojoo, voipi olla et oon semmonen 'jämä' siellä kurssilla eli semmonen jolla ei oo paria ja joka laitetaa sit vaa jonkun muun jämän kanssa tanssahtelee...

    VastaaPoista
  4. Hienoja kuvia kuten joku jo yllä mianitsikin,tollasia ihanan syksysiä <3 Mikset tanssi Peten kaa? Mun paras kaveri tanssi viiem keväänä sen serkun kaa,kyllä se saa joku koulun ulkopuolinenkin olla. Ja kannattaa kierrellä kirppareita ja kattoo esim.tori.fi löytyskö sieltä sopivaa mekkoa.

    VastaaPoista
  5. tacktack. ei se halua tanssia... kirppareilta tuskin mitään hienoa ja sopivan kokosta löytyis:D hyvin epätodennäköstä. ja ajattelin kuitenki vuokrata, jos ees tanssin. kuitenkaa käyttäis sitä mekkoa kun vaan ne kaks päivää

    VastaaPoista
  6. hei mulla taitaa olla toi sama ahdistus! ainaki oireet täsmää: ei nimittäi löydy multakaa mekkoa, paria tai mitää kampaajasysteemiä:D mut joo.. kyllä mä ne oikeesti haluun tanssia, välillä vaa joutuu vakuuttelee itellee et tää on once in a lifetime -kokemus, ja se on kai pakko kokee ettei sitte myöhemmin kaduta:--D

    VastaaPoista
  7. niii, totta totta :D siks mua stressaaki, koska toisaalta haluisin tanssia, koska toista tilaisuutta ei tuu, mut toisaalta taas en!

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)