15.12.2011

my year

tammikuu
Tammikuu oli ehkä vuoden ihanimpia kuukausia, ellei kylmyyttä lasketa. Kävelin kylmyydestä välittämättä kouluun kuunnellen Samuli Edelmannin ja Jipun Pimeää onnea. Vietin melkein jokaisen viikonlopun Jossun kanssa ja sain elämäni ensimmäisen järjestelmäkameran. Hakkasin Codia pleikkarilla (Jossun kanssa tietenkin), valvoin öitä leffoja katsellen, aloitin hiusten vaalentamisen, raahasin välillä kameraa kouluunkin, vietin elämäni yhden kamalimmista viikonlopuista, innostuin uudestaan pianon soittamisesta ja olin koukussa subiruokaan.
helmikuu
Leikin kameran valotusajalla, Kuuntelin paljon suomenkielistä musiikkia, Sairastin kamalan räkäflunssan just sillon kun koulussa olis ollu häppeninkiä (vanhoja, penkkarit), shoppailin Helsingissä, leivoin varmaa joka viikko ja lähin puolentunnin varotusajalla iskän ja veljen kanssa laskettelukiertueelle Messilään ja Himokselle
maaliskuu
Halusin jo kesän, kuvasin paljon, yökyläilin vaikka missä, kävin jälleen Helsingissä koulujuttujen takia, vietin talvilomaa Savonlinnassa, näin jääveistoksia, sain raudat (yök), petyin Idolsin Lassin tippumisesta, aloin menee pyörällä kouluun, kävin usein salilla
huhtikuu
Koitin puhelinmyyjän hommaa ja ei natsannu, sain kesälle töitä, mäkkiläskeilin, nautin pääsiäisen helteistä
toukokuu
Olin viikonlopun kattomas entisen koiran Toscan pentuja Pyhäsalmella ja rakastuin niihin! Sen lisäks vietin masentavan vapun, olin ilonen keväästä, ajelin paljo mopolla, kuvailin, hankin jo rusketusraidat, olin parhaissa bileissä ja sain lukion ekan kympin
kesäkuu
Nukuin pommiin kevätjuhlasta (joo mitä:-D....), vietin koulujenloppuu kera ihanien ystävien, Helsinki-päivän konsertti, Linkin parkin keikka, olin kesätöissä kaupassa, kävin yöuinnilla, sain auringonpistoksen, vietin juhannuksen Jossun kanssa, ajelin ympäri Hämeenlinnaa, juttelin syvällisiä, olin yhen päivän aikana kahessa konfirmaatiossa
heinäkuu
Koin tuskallisen yön itikoiden kanssa laavussa, Annikan ja Idan yhteissynttärit yöuinninkin kera, ihana ukkosmyrsky, kävin kahtena päivänä Wanajassa Jassun kanssa, mäkin pihassa istuskelua kello neljältä yölläkin, typötyhjä laivan disko, rahan törsäämistä, paljon uimista ja ruskettumista, tyttöjenilta Jossun kanssa, psykopaattista naurua, yöseikkailuja pihalla, hermolomaa Savonlinnassa, luin aivosolut liikkelle laittavan kirjan, karkasin Juhon ja Riian kanssa yöllä abcille
elokuu
Koulut alko, sain kivoi synttärilahjoja, menetin läheisen, sain uuden kännykän, elomessuilin, kyllästyin helteisiin, vaalensin aika paljo hiuksia, käytiin Muurames asti hakee Juholle mopo, valvoin auringonnousuun asti saadakseni hyviä kuvia, sain pupusia hoitoon, paistoin syksyn alkamisen kunniaks kesän vikat makkarat
syyskuu
Vietin parhaimman viikon lukiossa koulun Comenius-projektin takia ja majoitettiin saksalainen viikoks tänne, koulun 24h-leiri, olin maailman kauneimmissa hautajaisissa, aloin käymään kuntotunneilla ja lastenhoitokurssilla, olin viikonlopun kaverin luona Kotkassa, pidettiin tyttöjenilta, olin kipeenä viikon, katoin hulluna Greyn anatomiaa, erosin
lokakuu
Matkustin ekaa kertaa yksin (Sveitsiin), kulutin rankasti rahaa, sain huonoja numeroita kokeesta, aloin inhoomaan syksyä, tein extemporereissun Valkeekoskelle, kävin ADTR:n keikal, olin onnellinen ystävistä, olin vittuuntunut, en kuvannut juurikaan, ihailin tähdenlentoja
marraskuu
Kävin taas kerran Savonlinnassa, olin lastenvahtina, mieliala meni vuoristorataa, söin pitkäst aikaa sushia, järkättiin yllärisynttärit, riitelin, nukuin ensilumen tulon aikana, oli jo kylmä, panostin koulussa, halusin takasin Sveitsiin, vanhojen treenit alko
joulukuu
Pikkujouluilin, olin joululahjavalvojaisis, vietin lagisen itsenäisyyspäivän, sain tietää abivuoden koulun (meijän koulu lakkautetaaaaan....), shoppailin joululahjoja Tampereella, hankin vanhojen mekon, lastenhoitokurssi loppu

6 kommenttia:

  1. siulla on tainnu olla kiva vuos !(--:

    plus pakko kysyy, miten sie seikkailet SLN niin usein?;o

    VastaaPoista
  2. jjenna: on juu ihan kiva vuos ollu! :) noo mulla on siellä pari sukulaista, nii niillä tulee käytyy :>

    VastaaPoista
  3. mihi kouluu meet abivuodeks? :) ookko innoissas vai kauhuissas vaihosta?

    VastaaPoista
  4. Ano: meen Hml lyseon lukioon:-) En oikee tiiä mun fiiliksistä...:D oikeestaa on vaan tosi haikeeta lähtee pois nykysestä koulusta, koska meillä on hyvä yhteishenki ja porukka siellä! emmä kauhuissaa ainakaa oo, kun kaikki kaverit tulee kuiteski samaan kouluu ja kaikki abivuoden penkkarit jne on onneks nykysen koulun porukal :)

    VastaaPoista
  5. apua huomasin tän vasta nyt, mutta mahtava postaus! pakko kysyä, et miten muistat kaikki noi asiat mitä oot tehny ja millon?:D

    VastaaPoista
  6. hennu: hehee :D nooh ei se kauheen vaikeeta ollu muistella, kun selaili vaan vanhoja kuvia:D:D sillon palas kaikki mieleen

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)