12.12.2011

paljastuksia

Ensiks: kuvat on vanhoi! Ja päätin tylsyydessä väsää tän.

10 ASIAA, JOITA VIHAAT YLI KAIKEN:
1. Inhoon jos joku sanoo, et "joo oot sitätätätuota, EI MILLÄÄN PAHALLA". Hyvälläkö sitten? Parempi jättää sanomatta kokonaan, jos ei halua loukata toista. Tosin jos haluaa loukata, nii mikäs siinä sitte
2. Sitä ku ihmisiä "katoilee" elämästä vähän väliä. Yhtäkkiä vaan lakataan olemasta yhteyksissä ja ei enää edes moikkailla
3. Joidenkin ihmisten valittamista. En tarkota, ettei sais valittaa mistään, mutta onko ihan pakko valittaa jokaikisestä asiasta? Asiat voisi olla paljon huonomminkin
4. Sitä, et on pakko olla aina oikeassa joka asiassa. Eli besserwissermäisyys
5. Toisen tuomitsemista ennen kun edes tuntee koko tyyppiä. Ja paskan jauhamista myös
6. Epäjärjestystä ja epähygieenisyyttä
7. Sitä, et nukun aina pommiin
8. Itsekeskeisyyttä tai siis sitä, ettei osata ajatella yhtään toisia ja ajatusmaailma on aikalailla minä, minulle, minun
9. Sitä, kun ei tiiä miten tuntee tai miten itellä menee. Toisinsanoen epätietoisuus
10. Aamut. Ei oo olemassa mitään kamalampaa, kun piipittävä herätyskello, mikä keskeyttää sun ihanan unen
12
YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI:

1. Vilkas ajatuksenkulku. Tästä johtuen en saa usein unta, päässä pomppii usein outoja kysymyksiä, joihin haluun vastauksia ja joskus joku pikku juttukin jää vaivaamaan mieltä niin paljon, et mieliala menee vuoristorataa
2. Hajamielisyys ja unohtelu. Saatan joskus alkaa selittämään asioita, jotka oon jo kertonut, mut en tietenkään muistanut :-D
3. Pommiin nukkuminen ja myöhästely...... Oon oikeestaan aina myöhässä jostain
4. Nauraminen tyhmille jutuille ja oon aina viimenen, joka lopettaa nauramisen jonkun tilannehuumorijutun takia
5. Empatiakyky. Puhun aika avoimesti mun tunteista, koska se auttaa ja osaan asettua muidenkin asemaan. Moni on sanonu, et oon hyvä kuuntelemaan. Oon myös aika herkkä ja tykkään surullisist leffoist
6. Kriittisyys ja analysointi. Jään joskus analysoimaan toisten sanomisiakin pitkäks aikaa... Oon myös aika itsekriittinen ja muutenkin kriittinen tunteiden ja ihmisten suhteen. En osaa selittää!
7. Vainoharhasuus ("Toi varmaan vihaa mua", tautien diagnosointi itelle pelkän Googlen avulla "Apua mulla on varmaa toi")
8. Hidasälyisyys, jolle naureskellaan ja pyöritellään silmiä melko usein! Oon yleensä viimesten joukossa, joka älyää asiat ja mun vakiolausahdukseks on tullukki "hä"
9. Vaihteleva positiivisuus. Yleensä käännän asiat aina positiivisiks ja pääsen niistä sillä tavalla yli, mut toisinaan ajattelen aika pessimistisesti (etenkin koulujuttujen suhteen), koska pessimistithän ei pety!
26
KAHDEKSAN TAPAA VALLOITTAA SINUT JA SYDÄMESI:

1. No ensinnäki on oma ittensä, eikä vedä koko aja jotai showta. Muutenki tykkään vähä enemmän niistä vaatimattomammista kun niistä, jotka tuo koko ajan ittee väkisin esille
2. Huumorintaju! Sil selvii pitkälle, enkä haluu mitään vakavaa tyyppiä, koska oon ite aika hönö ja nauran aina
3. Se, et on aidosti kiinnostunu mun asioista, auttaa mua ja kuuntelee. Eli ymmärtäväisyys?
4. Osottaa sen, et välittää. Haluun haleja ja läheisyyttä, koska oon hellyydenkipeeeeeee
5. Kunnianhimo ja aktiivisuus. On jotain tavotteita ja unelmia elämässä, joiden eteen tekee töitä. Laiskottelu on toisinaan sallittua, mut kumminki se toimeliaisuus on jotai mist tyksin
6. Avoimuus uusille asioille. Eli vähän niinku minäki: haluu kokee uusia asioita ja seikkailla!
7. Kuunteleminen. En haluu, että mun huolia aletaan vähättelemään tai ettei ollenkaa kuunnella. Pitää olla edes jollain tavalla tukena elämän vaikeimpinaki hetkinä
8. Sosiaalisuus. Pitää olla sitä sosiaalistakin elämää :-D Arvostan myös hyviä keskustelutaitoja
6
SEITSEMÄN ASIAA, JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ:

1. Etten nukkuis pommii täs jaksos enää kertaakaan
2. Et toi sääjumala jo päättäis, et onko lunta vai ei! Inhoon tota loskapaskaa
3. Et saisin vähä lisää rahaa noihin viimesimpii joululahjoihi
4. Pääsisin vähä kärryille muutaman koulujutun kans (lue: matikan kans)
5. Haleii
6. Tulis kiva joulu ja uusvuos
7. Ruokaa♥
7
KUUSI ASIAA MITÄ TEET ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄT:

1. Hakkaan torkkuu nii kaua kunnes jaksan nousta
2. Puen päälle ja heivaan koulukirjat laukkuun
3. Syön
4. Meikkaan
5. Laitan hiukset ees jotenki siedettävästi
6. Tarkistan, et kaikki on mukana ja menoks
4
VIISI IHMISTÄ KETKÄ TIETÄVÄT ENITEN MURHEITASI?

1. Äh mä en laita, koska en tiiä itseasias ketkä eniten mun murheita tietää ja en haluu luokitella mun ystäviä millään tavalla. Eli tiivistetysti: muutama läheinen ystävä ja sukulainen
2. Ja sitä paitsi kyllä ne ihmiset tunnistaa ittensä tästä:-)
3.
4.
5.
8
NELJÄ ASIAA, JOISTA OLET RIIPPUVAINEN:

1. Ihmiset
2. Facebook (:-D)
3. Kännykkä
4. Kahvi
3
KOLME KAUNEINTA ASIAA, MITÄ SINULLE ON SANOTTU:

1. "Oot vahva ihminen"
2. "Rakastan sua"
3. "Susta tulee jollekin vielä hyvä vaimo"
30
KAKSI ASIAA MITÄ PELKÄÄT ENITEN:

1. Romahtamisia tai siis hulluks tulemista
2. Kaikki yliluonnollinen eli just kaikki kauhujutut :-( Siks en kato kauhuleffoi, koska on vilkas mielikuvitus
20
YKSI TUNNUSTUS:

1. Kuuntelen välil salaa kaikkee musaa, mitä sanon inhoovani ja se nolottaa mua

6 kommenttia:

  1. hei kiva postaus:--) ja oon niin samaa mieltä joistaki näistä sun kanssas, ihmettelin ihan miten monesta tunnistin itteni! varsinki toi ajatuksenkulku:D mun on kans tosi vaikee joskus nukkuu joten ymmärrän hyvin mitä tarkotat, kun ei vaan saa ajatuksilta rauhaa..

    oot muute tosi hyvä kertoo ittestäs ja fiiliksistäs, näitä postauksia on mukava aina lukee:)!

    VastaaPoista
  2. ohooo, mulleki on monesti käyny, et oon tunnistanu itteni muitten tälläsistä!:D ja kiitti paljon :>

    VastaaPoista
  3. aaaivan ihana blogi :3
    tunnistin itteni niin monesta kohasta tässä että huhhuh.

    http://lurpanblogi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Tässä oli tosi monta sellasta kuvaa mitä en oo ennen nähny susta, ihania senkin höpönassu!! <3

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)