24.3.2012

I was overwhelmed and frankly scared as hell because I really fell for you


Minä elän päivä kerrallaan, unelmoiden, tärkeiden ihmisten keskuudessa, pienistä asioista nauttien, tavoitteita asetellen...
Minulla on unelmia, ihania ihmisiä ympärillä, pehmeä sänky, koeviikko tuloillaan, pakkomielle kuntosaliin, kännykkäriippuvuus, pää täynnä ajatuksia, lihakset jumissa...
Minä toivon kevään ja kesän tuloa, täysikäisyyttä ajokortteineen kaikkineen, pitkiä haleja, kesätöitä, enemmän energiaa, hyviä numeroita koulussa, jäätelöä, kauniita sanoja, yhdessäoloa, "ahaa"-elämyksiä, uusia kokemuksia...
Minä en ole helpoin ihminen, itsekäs, aina kovin järkevä, aamuvirkku, ajoissa kaikkialla, ensimmäinen joka lopettaa nauramisen, pitkävihainen...
1
Minua ärsyttää selän takana jauhaminen, tiukkapipoilu, oikeesti tyhmät ihmiset, se etten aina oikein ymmärrä ihmisiä, lihominen, räntäsade, huonot hiuspäivät, kun jotkut ei osaa vastata puhelimeen, hoputtaminen, pommiin nukkuminen, tekemättömyys, feidaaminen, ärsytys, tyhmät ajatukset...
Minä osaan nukkua pitkään, nauraa omalle noloilulle, pitää salaisuuksia, leipoa, panikoida, sopeutua eri tilanteisiin, olla sarkastinen ja ärsyttävä...
Minä arvostan itsevarmuutta, suorasanaisuutta, kunnianhimoa, luottamusta, virheiden myöntämistä, vilpittömyyttä, rehellisyyttä, kuuntelemista, sovinnon tekemistä, keskustelutaitoja, aitoutta...
2
Minä shoppailen aina kun on rahaa ja tarvetta vaatteille, yleensä muualla kun Hämeenlinnassa, ennen kesää ja ennen joulua, mielelläni...
Minä pelkään ahtaita paikkoja, pimeää, tulevaisuutta, pelkoa, menettämistä, pahoja unia...
Minua naurattaa tilannehuumori, tyhmät jutut, inside-läpät, aina, juuri sellaisissa tilanteissa joissa ei sais nauraa, hassut ilmeet, hauskojen tilanteiden muistelu.

Muokkasin taas vähän ulkoasuaki, koska kyllästyn aina niin nopeesti!

2 kommenttia:

  1. "Minua ärsyttää kun jotkut ei osaa vastata puhelimeen"

    etkai vaan mua ajatellu kirjoittaessas tota :D

    VastaaPoista
  2. Sophia: hahahaha taisin meinata :Ddd mut älä huoli sä et oo ainoo joka ei aina osaa tota kännykkään vastaamisen jaloo taitoa, joten älä ota henkilökohtasesti ;p!

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)