8.7.2012

Pölöpölö

1
6 2 3 4 5 7
APUA en oo postannu pitkään aikaan mitään! Mut mulla on hyviä syitä päivitystaukoon! Muutin ensimmäiseen omaan kämppään ja kaikki aika on mennyt täällä hääräämiseen, kaikenmaailman tupareihin ja pullakahveihin sun muihin. Oikeestaan ei oo ollut yhtäkään päivää, jona en olis tehnyt jotain. Tääl ei oo vieläkään kaikkee tarpeellista mitä tarvis, mut pidän tätä asuntoo jo kotina ja tykkään hirmusesti tästä!
Mulla on ollut myös heinäkuun alusta alkaen töitä ja herätyskello on soinu joka päivä puol kuus aamulla. Oon tapellut parhaani mukaan päikkäreitä vastaan, koska niillä on tapana sekottaa unirytmi ihan täydellisesti. Onneks oon osannu välttää niitä ja siks mulle on varmaanki ilmestyny tälläset ihanan tummat silmänaluset... Toisaalta on kuiteski kiva, et oon saanu töitä ylipäätään. Oon aina ollu sitä mieltä, et rahan eteen täytyy tehdä töitä. On se muutenki paljon kivempaa ostaa jotain semmosel rahalla, jonka eteen on nähny paljon vaivaa.
Tällä hetkellä on kuitenki vähän haikee fiilis, koska oon nyt inttileski. Onneks kaikkeen tottuu kuitenki

3 kommenttia:

  1. Voi vitsi... Tosi "kiva" varmaan muuttaa yhteiseen kotiin kun toinen ei kumminkaan oo kotona... Voimia <3
    Näyttää hurjan kivalta, tarvii munkin poikkee joskus pullakahvilla :)

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)