16.7.2012

voi väsymys

Tääl kirjottelee yks yliväsy raskaantyönraataja. Kesätyö on onneks jo puoliks purkissa! Koko ajan on jotain tekemistä (töidenki lisäks), mut ehkä ihan hyvä vaan. Eka palkkakin on menny melkein kokonaan... Ups. Tosin mulla oli välttämättömyyksiä ostettavana, joten se on kai ihan ymmärrettävää! Harva ostaa mikron kesätyörahoilla, mut tää on tätä omas kämpäs asustelua... Oon kyllä muutenki nii tarkka raha-asioista, ettei tuu ostettuu kauheen usei mitää turhuuksia. Oikeesti oon maailman huonoin ostaa esimerkiks vaatteita t. mä, joka on toukokuusta asti aikonut ostaa uudet sortsit niitä kuitenkaan ostamatta. Tosin eipä täs Suomen kesässä niille käyttöä oikeestaan oliskaan. Ehkä mä järkeilen liikaa, mut en vaa osaa sitä spontaania taitoa marssia vaatekauppaan ja tulla sieltä aah niin kivojen vaateostoksien kanssa hyvällä omallatunnolla kotiin :-( Joku vois opettaa mulle? Alkaa meinaa vaatekriisi pukkaan päälle!!
Oon ihan rätti, puhki ja poikki. Koko viikonloppukin meni pitkillä yöunilla ja pääosin rentoutuen, mut myös hyvässä seurassa ja kaupoilla. Vaikka voisin nukkuu vaik koko loppuvuoden näiden alle 6h yöunien takii, nii en kuiteskaa viitti valittaa väsymyksestä tai mistään muustakaan eilisen jälkeen ku näin tyttöystäväpäivässä millasta alokkaan arki on. Thänk gaad tulin järkiini yläasteen tienoilla, kun en enää halunnutkaan armeijaan :-D En oo kyllä varmasti ainoo tyttö, joka on joskus halunnu sinne? Armeijan hyvä ruoka kyl yllätti mut ja ruokailuja oli melkein joka väliin! Toitotinki siel, että eihän täs ehdi nälkäkään tulemaan kunnes on taas ruokailu, tosin vieraana olo on ehkä piiiikkusen eri asia :-D... 6 4 2b 5

1 kommentti:

  1. Mulla on vähän sama noitten ostosten kaa; jos jotain tarviin, niin ostan sen kyll mutt mistään spontaaniudesta ei puhuta. Se on toisaalta ehkä ihan hyväkin asia :)
    Muakin kyseltiin sinne tyttöystäväpäivään, mutt olin just sillon menossa Ouluun. Eikä meillä nyt enään mitään juttua ookaan...

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)