1.8.2012

And with this feeling I'll forget, I'm in love now

1343833949344 1343834112913 
Haluun kävellä paljain varpain nurmikolla, haluun pitkän halin, haluun tuntee sen tunteen ettei olis koskaan yksin vaikka tuntis olon tosi yksinäiseks, haluun uusia koko mun vaatevaraston, haluun Ikeaan, haluun oppia puhumaan saksaa sujuvasti, haluun vastapuristettua appelsiinimehua, haluun johki lämpimään matkalle isolla kaveriporukalla, haluun vesimelonia, haluun olla täysin varma siitä mitä tulevaisuudelta haluun, haluun tehdä jotain hyvää, haluun kuunnella biisin joka saa mun pään taivaisiin, haluun nukkua, haluun nähdä kauniin auringonlaskun, haluun nauraa niin että vedetkin valuu silmistä, haluun rapsuttaa koiraa, haluun haistella vastaleikattua nurmikkoa, haluun et mun syksyn ylppärit menis hyvin tai ainaki nii hyvin et oisin tyytyväinen, haluun sitä haluun tätä.............
1343834193825 1343834220722
Mun toiveiden tynnyri ei tyhjene varmaan koskaan. Kaiken haluumisen sijaan mulla on silti jo paljon, joista pitäis muistaa olla kiitollinen. Ystäviä, joiden seurassa ei tarvii hävetä heittää niitä idiooteimpiakin juttuja. Joiden seurassa nauran niin että vedetkin valuu silmistä. Joille mun ei tarvii valehdella, että "mul on kaikki hyvin", vaikkei olis. Joille voi raportoida kaikki uudet juorut ja vaikkapa vaa sen, että söi leivän. Oma koti ja kaikki elämiseen tarvittava. Koti, joka tuntuu jo näin lyhyen asumisen jälkeen kodilta. Paikka, johon on aina kiva tulla ja jossa saan olla rauhassa ja rentoutua. Ihminen, joka saa mut aamulla ylös sängystä, joka saa mut hymyilemään, joka on opettanu mulle millasta on välittää täydestä sydämestä, millasta on ikävöidä ja millasta on päästää kaikki aidot tunteet valloilleen. Kaikenlisäks mulla on veli, josta oon myös kiitollinen (välillä en). Veli on se, joka ainakin pysyy mun elämässä jollain tavalla, vaikka muut katois ympäriltä. Se pysyy myös sillon, kun vanhempia ei enää ole. Se on se-maailman-rasittavin, josta ei kuitenkaa luopuis. Oon onnellinen.
1343834504750 1343834681946
Kylläpäs mun nolo kliseerunosuoni sykkii tälleen iltasin! Ehkä olis aika mennä nukkumaan ja herätä uuteen vielä parempaan aamuun. Byes :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kamera: canon eos 1000D :-)