1.8.2012

Eilinen päivä kuvina

Kuvasin eilisen päivän kuvina, koska en oo koskaan tehny tämmöstä postausta. En usko, että ketään kuitenkaan kiinnostaa mun eilinen päivä, koska en tehnyt oikeestaan mitään jänskää.
1
2 3
Mun aamu alko lukemalla lukemattomat blogit, suihkulla (kuvas mun hoitoaine) ja tosi terveellisellä hiilaripommi aamupalalla...:-DD Mua stressaa nyt jo ens kevään haku, niin seikkailin netissä eri yliopistojen ja ammattikorkeiden sivuilla. Jotkut koulutukset alko ihan tosissaan kiinnostaa, joten saa nähä osaanko ees päättää ens keväänä että mitä siihen hakuun läimäsen! Aamupuuhien lisäks säikähdin taas postiluukun kolahdusta, kuten joka ikinen päivä. En oo vieläkää tottunu siihen kolahdukseen! Sydän hyppää kurkkuun joka päivä klo 11-12 välillä.... Kellään muulla kerrostalon asukkaalla samaa ongelmaa?!??
4 5 6 10
Luin oikeestaan koko päivän Saksan yo-kirjotuksiin, jotka on tasan kahen kuukauden päästä. Mua pelottaa jo nyt ja on jo vaikee olla panikoimatta....:-S En tiiä jäikö mitään päähän, mutta ainaki kerranki sain luettua kunnolla! Paitsi mua keskeytettiin välillä puheluilla... Kittasin vaan kahvia nassuun samalla, koska välillä vähän nukutti se lukemine. Ulkona paisto aurinko ja mä nössöilin vaa sisällä, mutta pakko mun on nyt saada luettua kun töissä ahertamisen jälkeen ei kauheesti jaksanu. Lisäks naamakalailin meikittömänä koko päivän niinku aina kotipäivinä, joten siks tosi hehkee kuva must11
Lukemisen keskellä mua odotti tiskivuori ja söin nälkään makaroonilaatikkoa! Jee.... Ja tein pannaritaikinan, että saan maitoo vähän pois (meinaa inhoon heittää ruokaa pois). Sit tuliki äkkilähtö, enkä kerenny laittaa uuniin sitä vielä
12 13 14 15
Illan lukemisen keskeytti äiti. Olin unohtanu luvanneeni lähtee sen kaa hetkeks poimii mustikoita, joten oli vähän pakko lähtee, koska mustikka-aika loppuu pian ja haluun mun aamupuuroon mustikoita! Oli vähän mummomainen olo siellä metsässä kyykkiessä ja itikoiden pörrätessä mun ympärillä, mut ainaki sain kaks rasiaa mustikoita kasaan ja metsämansikoitaki löyty vielä sielt:-)
17 18
Kotiin tulles laitoin pannarin uuniin. Se turpos hirmusesti taas nii piti tökkii haarukal! Veljen piti tulla syöpöttelee tota pannaria, mut tietenki se on hukannu pyörän avaimet.... Joten tota on tuol jääkaapissa vielä, jos jotakuta herkkubebaa kiinostaa tulla syömään pois :-)! Iltapalaks söin vaa noi metsämansikat maidon kanssa ja jatkoin vieläki ton Saksan lukemista, koska tavote oli saada sen kurssin kirja loppuun eilisen aikana. Ja arvatkaapa sainko luettua? En. Siks meenki tän kirjottamisen jälkeen lukemaan loppuun ja vaihdan Ruotsiin! Vähän kyllä kaduttaa ku otin kaks kirjotettavaa syksylle, mut enää ei voi mitää.
19
Tätä kuvaa tuskin tarvii sen enempää selitellä. Joskus ennen kahtatoista lukeminen alko nukuttaa ihan for real, niin päätin painuu pehkuihi. Ei mulla ois mikään sen jälkeen jääny päähänkää.

1 kommentti:

  1. Mulla oli alkuaikoina (=kesäkuussa) sama "ongelma" postin kaa-kaikista pahin oli se näyteaamulehti mikä pelästytti hengiltä neljän aikaan yöllä. Nyttemmin posti tulee koulussa ollessa joten ei tarvii säikkyä :)

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)