8.8.2012

missin' childhood

Yhyy voiko ikäkriisi pukata päälle jo tän ikäsenä?:-( Mä kaipaan Nalle Puhin katteluu, ötököiden keräämist, jokakesäsiä Puuhamaa-reissuja, onnistuneita hiekkakakkuja, ikuiselta tuntuvia kesiä ja sitä mahassa kutkuttavaa tunnetta jouluaattona. Ihan tyhmää kasvaa aikuiseks. Muistan ku pienenä sanoin, että aikuiset on ihan tylsiä ja on kivempi olla lapsi kun on hauskempaa huvipuistossaki. Mut niin aikuiset kyllä onkin, koska mustakin on tullu tosi tylsä.
Kuume ja yo-lukemiset saa mun pään sekasin... Mut mä niin rakastan lapsia kaikessa niiden kauheudessakin. Ne saa mut uskomaan parempaan, ne on aitoja ja saa mun sydämen hymyilemään huonoinakin päivinä. Oon iha höperö. Ja samal oon nii ilonen, että uhrasin viime syksynä joka viikko parisen tuntia MLL:n lastenhoitokurssille, koska se oli todellaki sen arvosta.2 3 4
Tänä yönä mun kropan on vallannu hirmunen ikävän tunne. Ikävä tiettyjä ihmisiä kohtaan, joita ei oo enää mahdollista nähdä. Ja myös semmosia kohtaan, jotka kyllä näen vähän ajan päästä. Voi mua, ei pitäis ikinä alkaa selailee vanhoja valokuva-albumeita... Hmmh!
P.S Päivitin esittelysivun musta, koska en oo mukamas ehtiny päivittää sitä.... Sinne pääsee *tästä*

2 kommenttia:

  1. Voi, tykästyin kovasti sun blogiis, jään seurailemaan sua! :) Ja tuo biisi.. Olin unohtanu koko sen olemassaolon ja tuo coveri on aivan ihana! Meinas väkisin tulla tippa linssii :'---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiva kuulla!:) jep ja niin onkin! itekki kyllä vähän herkistelin ku sattumoisin ton eile bongasin youtubest :'D

      Poista

kamera: canon eos 1000D :-)