13.8.2012

Schools out

Huomenna takas koulunpenkille, tosin tällä kertaa suht vieraaseen kouluun... En oo varmaan ainoo ex Hykkiläinen, jota ärsyttää koulun lakkauttaminen vieläkin :-D... No joo, kyllä sinne sopeutuu. Ellei sit tuu turpajuhlat, kun seikkaillaan siellä omat abihupparit päällä, ehehhh. Ei vais, tulossa hirmu kiireinen syksy ylppärilukemisien ja töiden takia! Kaikenlisäks Saksakin kutsuu mua, kun vuos sitten majotettiin saksalaisia Comenius-projektin takia. JEE! Nyt vielä viimenen pläjäys kesäkuvia (niitä julkaisemattomia), koska on jo alkanut tuntuu syksyltä.
1
Tuol söin varmaa parhaita muikkuja ikinä! Heti Savoon mennes huomaa kui paljon enemmän esim kahviloissa ja ravintoloissa höpötellään kun täällä hitaiden hämäläisten valtakunnassa...
2bb 3 4 5 8
7
Tästä kuvasta hehkuu tän kesän nähdyin sää.... Tai jotain
9
Ja näitä hanskoja en mielellään haluis enää nähdä! Koko heinäkuun joutu noita katteleen, mutta olihan seki kokemus ja sellanen muistutus opiskelun tärkeydestä. Ellei sitten oikeesti tykkää hirmusesti kukkaistutuksien kitkemisestä.
10b 11
Piti käydä Idan ja Annikan kanssa testaamassa miten ketsuppikuppeja kuulemma oikeesti käytetään. Kui tyhmä voi olla ku ei oo ennen tajunnu tota:-( Niinku olis eläny pimennossa koko elämän
12
13 14
Uusia ostoksia! Pyyhkeitä ja tommone ihan perus kenkäteline mun kuluneine läpysköineen, joka saa nyt eteisen näyttää paljon siistimmältä. Aah se tunne ku saa viivata yli ostoksia must buy-listalta.
15
Tää kesä ei ollut paras, eikä ehkä myöskään tapahtumarikas. Eikä varsinkaan valokuvauksen kannalta hyvä kesä! Tätä kesää en haluis käydä läpi uudestaan. Paitsi ne hetket, jotka on saanut hymyn mun huulille.
Kokonaisuudessaan tää kesä on kuitenki ollu mulle semmonen kasvun ja itsenäistymisen paikka, koska muutin pois kotoa. Kyyneliä on vuodatettu ehkä turhankin paljon, mutta sen ohella oon myös ollut onneni kukkoilla ja päässyt huokaisemaan helpotuksesta, kun asiat ovatkin järjestyneet. Oon joutunut rellestämisen ja löhöilyn sijaan lukemaan tuleviin yo-kirjoituksiin ja paahtamaan töissä sekä kaatosateessa että helteessä. Vaikka kesä kuuluukin ehdottomasti mun lempivuodenaikoihin, niin oon valmis palaamaan sekä arkirutiineihin että pimeisiin syysiltoihin villasukat jalassa kynttilän valossa. Syksyä seuraava talvi saa kyllä mun karvat nousee pystyyn... Hrrh

4 kommenttia:

  1. Mä näin netissä ton ketsuppijutun just tänään, mikä sattuma :D Hassua etten oo ikinä tiennyt tota!

    VastaaPoista
  2. heiiii, tuo ea kahvila on ihan huippu ! :--) ja ne työntekijät on siellä ihanan puheliaita !

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)