30.9.2012

sunday boredom

Mä vihaan sua sunnuntai. Miks tuut aina niin nopeesti??? Viikonlopuissa vois olla lisää tunteja ja arkipäivissä vähän vähemmän. Onks kukaa samaa mieltä? Huomenna vika yo ja viel pitäs rämpiä koeviikko läpi, mut muuten tää jakso on jo aikalailla voiton puolella! Vaikee kuvitella, et lukioo enää kaks jaksoa jäljellä... Ajankulu vähä pelottaa.
Mä en saa oikein mitään järkevää kirjotettua, koska pää on tyhjääkin tyhjempi. Mun pitäis oikeestaan olla jo käyny suihkussa ja olla menos nukkumaan, mutta tähä mä sit jumituin. Kuten aina. Ehkä mä otan itteeni nyt niskasta kiinni.
juhu5
juhu3
juhu1
juhu2 juhu1
juhu3
juhu2
01)02) Yäk lokakuu! 3) Kaks bloggaria, joista toine on vähä laiskempi! Tää on viime viikonlopulta ku oltii tyttöjen kesken 4) Matto 5) Hihiii tv-tasoki on löytäny tiensä tänne! Kokoomisessa kesti ikuisuus ja vähän päälle (reilu 2h)... Viimemetreillä mulle ainakin iski kaamee turhautuminen, koska en oo kyllä ikinä noin kauan koonnu mitään. Toi ei olis varmaan vieläkään kasassa, jos oisin yksin joutunu kokoomaan :-D Ei ollu meinaa mitää Ikean palikkakokoomista! 6) Tääki viime vklp! 7) Vähän tortillaa sun muuta :-)

2 kommenttia:

  1. Sori oon laisssssssssssska :DD aion alkaa taas panostaa kun toivun noista yo-kirjotuksista :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmhhh! :D viikonlopun jälkee varmaa toivut eiks ni???

      Poista

kamera: canon eos 1000D :-)