4.10.2012

Life is what happens to you while you're busy making other plans

Vaikka en klassista musiikkia juurikaa kuuntele, nii tän biisin aikana tuntee oikeesti olevan elossa ja jopa kylmät väreetki hiipi jalkoi pitki. Ihan mahtava! Joskus täytyy katkeroitua siitä ku en oo koskaan oppinu pimputtelee pianoa hyvin, vaikka monta vuotta tunneilla kävin... No joooo, oon kuitenki saanu haasteen Ennalta, joten teen sen ny!
9
10 vuotta sitten ...
1. Olin 8 vee
2. Olin truu heppatyttö
3. Kävin pienessä koulussa
4. Mun päiväkirjat oli semmosia "Tänään oli kiva päivä"-tyylisiä
5. Näinä aikoina jakso innostuu kaikesta ja aikuistumisesta ei ollu tietookaa

 5 vuotta sitten ...
1. Fanitin kaikenmaailman Jonas Brotherseja sun muita
2. Mulla oli tosi pieni, mut kiva kaveriporukka
3. Inhosin mun koulua, mut olin silti hyvä oppilas
4. Pelasin lentopalloa
5. Olin uudenvuoden Thaimaassa ja se oli varmaa elämäni paras matka :-)

 3 vuotta sitten ...
1. Kävin riparin Cellessä, Saksassa
2. Meillä oli barbet rotunen koira
3. ...Ja vapaa-aika oli aika koirapainotteista, kun kaikki aika meni sen kouluttamiseen
4. Mulla oli suht tummat hiukset sillo
5. Valokuvasin tosi paljon

 1 vuosi sitten...
1. Olin joka viikonloppu jossain
2. Olin viikon Sveitsissä kirjekaverin luona
3. Tein kaikkee extemporee
4. Tykkäsin syksystä ja oli muutenkin parhaita syksyjä ikinä
5. Mun hiukset oli jo ihan vaaleet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kamera: canon eos 1000D :-)