7.10.2012

And we sang to the wind as we danced through the night

Takana kiva viikonloppu, mut tulisit jo syysloma! Uus jakso kuulostaa mun korvaan ihan sietämättömältä... Kolme matikan kurssia, ääääääääh save me!! Mä en voi tajuu et miks sillon tarhaikäsenä halusin niin kauheesti kasvaa aikuiseks, kun ei tää oo yhtään kivaa. Stressiä, pelkästään tyhmää postia (lue: laskuja) ja kiirettä. Jos voisin kirjottaa sille viisvuotiaalle Jaanalle kirjeen menneisyyteen, nii käskisin sen nauttia täysillä niistä huolettomista päivistä ja jopa päiväkodin pakollisista päiväunista. Piste.
Voi lukio sentään. Sunnuntait on ehdottomasti mun inhokkipäiviä. Jepjep tiiän, oon valittanu jo samasta asiasta moneen kertaan, mutta silti. Miks aina sunnuntaisin on semmone olo, että olis syöny kilon mökömökö-keksejä..... Enkä oo varmasti ainoo ihminen, joka on tätä mieltä. Nojoo adios amigos, paras mennä nukkumaan vaa tällänen masennus pois! Mulla on aina ollu semmone asenne, että seuraavana päivänä kaikki on taas paremmin ja ei pidä murehtii pikkujuttuja. (ellei sit kyseessä oo viikon toisiks kamalin päivä - maanantai :-D)
plöö2
plöö4 plöö

♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kamera: canon eos 1000D :-)