14.10.2012

I'm falling to pieces

Tää loma tekee niiiiin hyvää! :-) Perjantaina oli joku koulun juhlapäivä, jossa oli Paras Idea-kilpailu. Tuli kyllä HYK-aikoja kova ikävä :-( Oon kyllä niin pienten koulujen lakkauttamista vastaan, enkä oo varmasti ainut... Joojoo, pitäis sopeutua ja niin, mutta mä en silti tunne itteeni lyskalaiseks. Enhän mä tuolla ookaan enää ku muutaman kuukautta, joten miks pitäiskään. Siinä mun ruikutukset tältä erää!
Tänään oli tosi kaunis päivä ulkona, vaikka lämpömittari ei enää ihan kauheesti plussan puolella ookaan... Pidän peukkuja, ettei se lumi ihan vielä tulis, koska mulla ei oo edes talvikenkiä. Tän viikonlopun oon ladannu vaan akkuja, syöny hyvin, tuijottanu kaikenmaailman leffoja ja kattellu viikon Salkkarit. En tehny siis mitää ihmeellistä, mut mitä muutakaa olis jaksanu tehdä tämmösenä arkeen väsyneenä rampana... Huomenna päivä taas täynnä ohjelmaa ja asioita hoideltavana, nii täytyis mennä viettää aikaa ton aviomiehen (lue: sängyn) kans aikaa.1 3 13 11 6 7 12 4 10 8 2 5

♥♥

2 kommenttia:

kamera: canon eos 1000D :-)