29.11.2012

you make feel like, I've been locked out of heaven

Joulu tuu jo! Haluun syödä mahan täyteen ja rentoutuu iha luvan kanssa. Huomenna on koeviikon vika koe ja sit alkaa mun viimenen jakso lukiossa. Päivät menee liian nopeesti, mut sillon kun oottaa jotain nii aika matelee. Ihan tyhmää. Talousmatikka tuo mulle ahdistusta ja koulu myös. Pakostakin ajattelee, et entä jos musta ei tuukaan ylioppilasta, vaikka mulla ei oo mitään hätää sen suhteen. Arvatkaa oonko tarttunut Saksan reissun jälkeen kertaakaan kameraan? No en tietenkään oo ehtinyt, mut eipä tuolla ulkona mitään kuvattavaa oliskaan. Sen sijaan mun uus puhelin on ollu niin kovassa käytössä, että Instagram päivittyy blogia useemmin... Voivoi. Mulla oli mielessä paljon kaikkee mistä kirjottais, mut kaikki katos päästä ku  sai tyhjän ruudun eteen, tosi tavallista multa... Siks tää teksti tökkii ja pahasti. Oon muutenki aika ruosteessa kirjottamisen suhteen.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kamera: canon eos 1000D :-)