28.3.2013

aivopieru, yöllinen semmonen

Jos äänen kanssa vois mennä naimisiin, niin Nickelbackin laulaja ois aika varteenotettava sulhasehokas. Jos elämä ois helppoo, niin olisko elämä loppujen lopuks sit tylsempää? Jos mä kuolisin huomenna, niin mitä mä tänään oikeestaa tekisin? Jos pitäis elää yhdellä ruualla loppu elämän ajan, söisin sushia. Jos olisin koira, niin tykättäiskö musta enemmän? Jos mä jossittelisin koko loppuelämäni, niin tekisinkö mä enää mitään muuta sen sijaan?
blogi2
Jos kirjotan tän tyylisen blogitekstin, niin onko mä yhtään syvällisempi? Ja jos tungen vaik pari kivaa kuvaa parin vuoden takaa, niin tuliskohan täst yhtään kivempaa postausta? Tai jos mä laittaisinkin vaan ruokakuvia ja mun pärstän?
blogi5
ARG että mä vihaan jos-sanaa nytku aattelee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kamera: canon eos 1000D :-)