2.4.2013

Your head is running wild again my dear we still have everythin' and it's all in your mind

Luin tänään valintakokeeseen. Päätin alottaa terveellisemmän elämän. Nyt. Tänään. Sen alotin tekemällä naminami vispipuuroa! Roskaruoka olkoon mun kiellettyjen asioiden listalla seuraavat kuukaudet, ku on tullu ihanihan liikaa sitä mätettyä...:-D Ei, en aio sinänsä laihduttaa. Haluan vaa siirtyy takasi terveellisempään ruokaan, mutten kuitenkaan olla itelle liian ankara. Haluisin kyl alottaa lenkkeilyn, mutta ku se on niiiiiin vaikee alottaa näin pitkän liikkuumattomuuden jälkeen! Ja kaikenlisäks mun lenkkarit vetää viimesii. Heheheh huonot lenkkarit on katkeran sulonen tekosyy olla juoksematta... Ei vaiskaan, kyllä mä sitte ku tuo ilma tosta vähän lämpenis.
Oon innoissani keväästä ja siit ku asfaltti näkyy jo! On vaan pienenpieni stressinaihe: yo-mekko. Oon koittanu kahlata kaikenmaailman nettikauppoja läpi, mut mistään ei oo löytyny mitään täydellistä... Höh! Jos jollakulla on ehotuksia hyvien sivustojen suhteen, ni ottaisin mielellää vinkkejä vastaan :-) Alan jo tuskastuun, koska ei täältä Hämeenlinnan huikeilta kaupoiltakaan mekkoa löydy :-(
hihi1 hihi2 hihi9 hihi3 hihi6 hihi5 hihi4



6 kommenttia:

  1. Ite oon ainakin kattellut mekkoja zalandolta, ikinä en oo sieltä vielä tilannu mitään, mut aika houkuttavalta kuulostaa sinäänsä, et ilmanen toimitus ja palautus :D Oon löytäny monia vaihtoehtoja sieltä, mut vielä mietityttää ihan yleisesti, et viittinkö alkaa tilaan netistä, kun ei sitä kuitenkaan pysty sovittaan ennen kun vasta kotona. No mnut voihan sen aina palauttaa :D

    Yks vaihtoehtohan tietysti on sit lähtee vaikka Helsinkiin tai Tampereelle kahlaan kauppoja läpi (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu vois iteki kattoo zalandolta ku kaikki puhuu siitä :) oon koittanu nelly.com:sta kattella, mut mitää ei oo viel löytyny ja viime vuonnaki jouduin sinne palauttaa ku ei ollukkaa oikeen kokonen... rahatki tuli tilille vasta kuukauden perästä sen palautuksen jälkeen takas, mikä oli mun mielestä aika typerää :-D ja just ton takii vähä epäilyttää tilaa netistä, mut onneks täs ois viel aikaa palauttaa takas jos ei sovikkaan! ja jeps, ehkä mä luovutan kohta ja suuntaan helsinkiin :>

      Poista
  2. hyi kuttu jaana.. PUUROA :D yök!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi oli ihan täydellisen hywää! :D älä siis kuttuile siinä;)

      Poista
  3. Heitin sua haasteella, kops! Käy tsekkaan;
    http://seperinteinen.blogspot.fi/2013/04/haastettu.html

    P.S.
    Puuro on halpaa ja hyvää...

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)