21.5.2013

I break through to get to you

Se kun aurinko tulee pilvestä aurinkoo ottaessa, grilliruoka, voikukat, sattumalta löytynyt neliapila kesken lukutuokion puistossa, kangaskengät, yhtäkkiä puihin ilmestyneet lehdet, alennuslöydöt (purkit Rodokselta kerätyille kiville!!), kun onnistuu kokkailussa, puhtaat lakanat, viileet suihkut auringossa hikoilun jälkeen, lintujen laulaminen, uudet biisit, lakkiaisten ja yo-juhlien lähestyminen, Foursquare-ohjelma puhelimes (:-D), rusketus, jäätelö, kesäyöt, terassit, KESÄ♥ Mun puolesta ei tarvis sataa koskaan enää lunta, oon niin kesäihminen henkeen ja vereen! Heti ku aurinko alkaa paistaan, nii ihmisetkin herää henkiin ja kömpii taloistaan pihalle. Jotenkin musta on aina tuntunu, että ihmiset ois Suomessa keskimäärästä ilosempia ja sosiaalisempiaki tällee loppukeväästä alkaen... On varmaan poikkeuksiakin, mutta enemmän mä oon hymyileviä ihmisiä viime viikkoina nähnyt ku talvella! Tänä kesänä mä oon kolme kuukautta töissä, mutta niiden ohella kyllä haluisin käyä edes yksillä festareilla, ottaa rennosti ja polskia rannalla, käyä kunnon mökkisaunassa, valokuvata, käyä ruotsinlaivalla, mennä sinne suomenlinnaan ees tänä kesänä (se on aina jääny, ja en oo koskaan käyny...), syödä vohvelia lintsillä, nähä kavereita ja nauttii kauniista kesäöistä :-) Se on vissi, että en aio hukata päiviä päiväunille, vaikka kuinka väsyttäis! Meen vaik silmät ristissä rannalle, jos hyvä ilma sattuu, koska ei oo aikaa hukattavaks! :-D

4 kommenttia:

  1. mäki haluun suokkiiin :):):) ha rannalke ja syyä jäätelöö ja ääh haluun vaa et on jo ens tiistai kello kahen jälkeen XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepp!!!!! :) mä haluun ens maanantain klo 13 jälkeen.... :-Dd men jag orkar inte att läsa!

      Poista
  2. emmäkäää !!!!! onneks enää alle viikko <3 :D

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)