17.5.2013

Kuvasatoa sieltä sun täältä

Tässä Instagram-satoa - niin julkaistua kuin julkasematontaki! Tällä hetkellä mä iloitsen kesätöiden saamisesta ja tiedosta, että mut lakitetaa parin viikon päästä yhen ällän ylioppilaana!!! Oon kerranki nii tyytyväinen itteeni ja mun saavutukseen, etten kestääää :-DD Onnee kaikille muillekin tuleville ylioppilaille hirmusen paljon! Vaikka karvaita pettymyksiiki tuli (äikkä laski liikaa nyyh :'-(...), nii tällä hetkellä mua vaan hymyilyttää, että mä selvisin elämäni kamalimmasta ja rankimmasta opiskeluvuodesta.
Yäää kyllä tuntuu Suomen lämpö kylmältä ton polttavan kuuman hiekan ja lähes 30 asteen hikihelteen jälkee...
Last day in Rhodes parisen viikkoo sit, bussii lentokentälle ootelles 
3) Tää on äitienpäivänä otettu ku kävin/käytii rämpimässä metiköstä kimpullisen valkovuokkoja :-Dd
Koska en viel oo hankkinu kivempia lasipurnukoita, nii iskin Rodokselta kerätyt kivet hillopurkkiin ja kurkkusalaattipurkkiin. Hyvin noiki kyllä ajaa mun mielestä asiansa! 
Parit ostokset: aurinkolasit ja sortsit!
No nami mikä juurikasvu, vois ehkä alkaa miettiin tota värjäilyy vaikka tuntuu et hiukset lähtis koht päästä  
Ensimmäinen kuva Kreikan maan kamaralla auringon laskiessa!
Ekana päivänä mehujää kouras altailla yhyy wanna back 
Toissapäivänä leipastii pitkästä aikaa suussasulavii mokkapaloja kaverin kaa samalla ku kävin kattomassa mun ihanaa ensimmäistä kummityttööni, joka sattuu olemaan koira :'-) 
 Löysin matkalta etsimäni pitkän epätoivosen kaupoilla juoksemisen jälkee... Eli uuden lompakon ku en ulkonäöllisesti tykänny vanhasta yhtään
Bongattii cookiemonster Willan H&M:stä viime viikonloppuna!
 Kukkiajee
Jänskä "takatalvi" rakeiden muodossa käväs Hämeenlinnassa viime viikolla :-o Voi Suomen ilmasto... 
Eile menin muistiinpanovihon kanssa puistoon lukeen ja melkee näinki vehreeltä näytti nurtsi! Mutta moni kakku päältä kaunis - toi maa oli nii märkä että mua palelti makoilla tossa.... Enpä sit kauaa viipyny
Niinki tärkee kuva ku kallis lentokentän pikkupurtava ennen koneeseen nousua... 
Auringon palvomista
Inttileskeilyn ihanuuksia on ilmanen pussiruoka ;-)! ps TJ34

6 kommenttia:

  1. uii onnee ylioppilaalle:---) mistä tuli ällä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!! Psykasta se napsahti :) varmaa ainoo kouluaine mis oon koskaan loistanu :'D

      Poista
  2. ihana jaaana!!! ja nyyh mulla se inttileskeys vasta eessä ;(;(;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin siis sä se ihana olet :) ja voi möööööhhh!! :(:( mut lohdutuksen sanana voin sanoo että aika on menny tosi nopeesti inttileskeilessä ja ei se loppujenlopuks ihan niin kamalaa ollutkaan! Mä tuun pitää sulle aina seuraa jos miesikävä yllättää, auttaa hirmusesti että saa ajan kulumaan jotenkin:):)

      Poista
  3. sitte oot varmaa aina tääl XDXD

    VastaaPoista

kamera: canon eos 1000D :-)