27.8.2013

Hetken maailma on tässä

Musta ei oo kuulunu pitkiin aikoihin, pahoittelen! Aika on menny tosi nopeesti ja mm. tietokoneki on unohtunu työpäivien jälkeen kokonaan. Fyysisessä ja muutenkin tosi kuluttavassa työssä tajuaa sen opiskelun tärkeyden... Lievästi sanottuna ikävä kouluun on kova, mut pakollinen välivuosi on edessä :-( Ehkä tää tästä, varsinki sitte ku pääsee taas lukemaan keväällä. Kyl mun elämässä on muutoksiakin tapahtunu! Muutettiin viime viikonloppuna Helsinkiin ja 1.9 lähtien oon virallisesti helsinkiläinen. Uus alku, kuviot ja kaupunki on mulle jollain tapaa helpotus. Oon ylpee ittestäni, että rohkeus riitti muuttaa pois enkä jämähtänyt paikoilleni! Tätä hetkee, kun saa alottaa ns. puhtaalta pöydältä, oon oottanu jo pitkään.

4 kommenttia:

  1. käääkkk ihanii kuvia<3 ajatella et koht voidaa yhes ottaa vaik mitä kuvii ja nähä usein ja kaikkee!!!! oon nii onnellinen et muutat helsinkii!! ja asuntoki oli niiin sairaan ihana!!! miss u already!!! meijän pitää juhlistaa sun muuttoo jotenkin!! :):):) <3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos meimiseni <3 :) NIINPÄ!!! Puhkun onnesta ja mennääki si usein kuvaamaan!:) miss u toooo:( voiaa juhlistaa iha täs lähiaikoina vaikkapa siellä iguanassa muuttoa ja myöhässä mun vikan teinivuoden starttaamista:):)

      Poista
  2. Ihanaa Jaana, oon nii ilonen sun puolesta!! Onnee uuteen kotii! <3 Tosta yhestä kuvasta näkee vähäsen keittiöö ja kivalt näyttää, varmasti koko kämppä :)Toivottavast nähään pian, ikävä kova :'(
    -Ida

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3! Siin ei ees näy parhaat palat;) oon iha rakastunu toho kämppään, en haluj ikinä muuttaa pois :''D niinpä!:( Nyt asutaa vähä lähempänä toisia ni eiköhä pian nähä!! :)

      Poista

kamera: canon eos 1000D :-)