19.9.2013

And I can't change, even if I tried, even if I wanted to

Näinä harmaina päivinä on kiva istua sisällä ja haikailla kesää... Mieli on jokseeki maassa ton sateen takia ja nyt vaa harmittaa, kun kesä menee joka vuosi aina vaa nopeemmin ohi :-( Rahana mä ne pitämättömät lomapäivät sain takas kesältä, mutta kyllä silti vähän harmittaa ku lemppari vuodenaika meni pelkästään töissä... Tällästä elämä on ja onneks kesä tulee kuitenki joka vuosi uudestaan! Tässä pieni kuvapläjäys elokuun alusta reissusta, kun oli vielä täydelliset rantakelit. Ainakin mua piristää hirmusesti kattoo kesäkuvia sillo ku sataa :-))
hiekkkk ranta sorsat lala3
Nyt on lähinnä villapaitakeli, sniff. Villapaidat on kyllä ihania, mutta samalla mä vihaan niitä koska se tarkottaa kylmyyttä. Ehkä mä rynnistän tästä masistelukolosta salille paremman fiiliksen toivossa...

4 kommenttia:

  1. voi ei kesä<3
    ja apua, villapaidat...

    VastaaPoista
  2. Löysin sun blogin sattumalta ja ajattelin, että sulle vois heittää haastetta kehiin. :) Löydät sen mun blogista osotteesta http://www.liveyourlifewith.blogspot.fi/2013/11/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos täytyypi tehä haaste tässä lähipäivinä! :)

      Poista

kamera: canon eos 1000D :-)