17.9.2013

Autumn is a second spring when every leaf is a flower

Mun vuosi alkaa yleensä syksystä. Nytkin. Esimerkiksi tein suursiivouksen vaatekaapissa - karsin rankalla kädellä kaikki risaset vaatteet ja sellaset hepeneet pois, joita ei ihanihan oikeesti tuu käytettyä, mutta en oo vaa raaskinu sysätä niitä sivuun. Kannatti! Nyt kaikki vaatteet, joita oikeesti käytän, on ihan käden ulottuvilla, eikä ne pursua ulos laatikoista:-) Mä oon nyt myös käyny aktiivisesti salilla ja kehitystä näkyy jo. Muistan vielki ekan kerran tän syksyn aikana ku melkee itkin pelkän tangonki painoo ja vatsalihakset kipeyty nii kovasti, etten vatsoja pystyny tekeen muutamaa päivään. Miten nii siivoustyö on kuntoilua, jos mä oon näin retuperällä kunnon suhtee ton kesätyön jälkeen?? Tänää tein myös omppupiirakkaa, koska oon leiponu melkeinpä joka syksy viimesen kolmen vuoden aikana ainakin kerran sen. Sää on alkanu viileneen, eikä tuolla kohta pärjää enää ollenkaa ilman takkia, nyyh... Syksyssä kuitenki tykkään eniten teen juomisesta, neuleista, kynttilöistä, raikkaasta syysilmasta ulkona ja ylipäätään luonnosta ku se muuttuu niin paljon.
syksy2 syksy3 syksy syksy4 syksy5 syksy6 syksy7

4 kommenttia:

  1. ui miten hyvännäkönen piirakka:---) syksy+ns"elämän alku" toimii täälki !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se myös oli hyvääää! :-)) hyvähyvä että toimii!!:)

      Poista
  2. ihania kuvia! ja hyvä sä kun oot jaksanu kuntoilla :):) munki pitäs ottaa itteeni niskasta kiinni ja jättää tää työ\syys\laiskuus\yms\masentelu taakse ja alottaa ns uus vuos.... kun vaa osais XD onneks nähää huomenna vaii???<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitos<3 haha no heiii alottaminen on kaikille vaikeinta!! siihe melkee jää koukkuun sitku se alkaa sujuun:):)tai ainaki omatunto jo nykyää soimaa, jos jätän puntin välii... JEP onneks nähäää!♥

      Poista

kamera: canon eos 1000D :-)