18.10.2011

haaste

Image and video hosting by TinyPic
Säännöt ovat seuraavat:
1.Kiitä haasteen antajaa: Kiitoskiitos Paula :-) !
2.Anna haastekutsu kaheksalle bloggaajalle: Eenkä:-Dd Tehkää te, jotka haluutte!
3.Ilmoita heille haasteesta.
4.Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi:
1. Oon aina ollu aika seikkailunhalunen. Tykkään matkustella ja kokea semmosia ikimuistosia asioita:-D Oon aina välillä vauhti päällä menossa kaikkialle ja välillä tykkään vaan rentoutua, olla ja ladata akkuja seuraavalle päivälle.
2. Inhoon valittamista. Joillakin ihmisillä ei oo ikinä mitään muuta sanottavaa, kun valivali. Tottakai jokainen valittaa, mut jotkut valittaa _ihan_jokaisesta_asiasta_, kun samaan aikaan joillakin ihmisillä menee elämä oikeesti paljon huonommin. Meijän pitäis ajatella positiivisemmin ja että asiat vois olla paljon huonomminkin ja sitä paitsi vastoinkäymiset vahvistaa ihmisenä! Kaikilla asioilla on hyviä puolia, positiivisuutta siis kehiin.
3. Oon tosi tunteellinen, enkä pelkää näyttää mun tunteita. Oon herkkä ja tykkään joskus käpertyä peiton alle kattomaan jotain itkettävää leffaa:-D... Toisinaan oon niin raivoissani, ettei mun lähelle kannata edes tulla. Vaikka oon herkkä, se ei tarkota mun olevan heikko. Oon vuosien varrella vahvistunut ihmisenä ihan hirveesti ja kestän nykysin vastoinkäymisetkin.
4. Mulle tärkeintä on ihmiset. Kaikki mun läheiset ystävät, sukulaiset, perhe... Ilman niitä en olisi onnellinen.
5. Haluisin isona psykologiks. Ihmisen mieli kiinnostaa mua ja oon muutenkin luonteeltani auttavainen ja tosi empatiakykynen. Kaikenlisäks psykologia on mun vahvin aine koulussa!
6. Joskus tuntuu, etten olis hyvä missään ja et olisin kaikessa vaan keskiverto. En oo missään erityisen lahjakas ja se saa mut tuntemaan hyyyyvin tavalliseks ihmiseks.
7. Oon harrastanu mun elämän aikana niin monta harrastusta, etten ees osaa luetella niitä kaikkia. Mun harrastukset on vaihtunu tiuhaan tahtiin, koska kyllästyn tosi nopeesti niihin...
8. Musiikki on elämä. Se auttaa huonoina päivinä ja piristää hyvinä päivinä. Kuuntelen ihan liikaa musiikkia (lue: monta tuntia päivässä) ja soitan pianoa joka viikko:-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kamera: canon eos 1000D :-)